اخبار نساجی

بهای جهانی طلا کاهش یافت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

بهای جهانی طلا کاهش یافت

تهران- بهای طلا روز چهارشنبه برای دومین روز متوالی در بازارهای جهانی کاهش یافت ، زیرا بانک مرکزی آمریکا، بکارگیری سیاست های پولی انبساطی برای تحریک اقتصاد را جز در شرایط کاهش نرخ رشد اقتصادی، لازم ندانست.

به گزارش روز چهارشنبه گروه اقتصادی ایرنا و به نقل از پایگاه خبری بلومبرگ، این اقدام بانک مرکزی آمریکا موجب تقویت نرخ برابری دلار در مقابل بیشتر ارزهای اصلی شد و بهای طلا را کاهش داد.

بهای طلا برای تحویل فوری روز چهارشنبه در بازار نیویورک ۳/۰ درصد کاهش یافت و به یک هزار ۶۴۱ دلار و ۱۵ سنت در هر اونس رسید.

بهای تحویل فوری طلا در بازار یاد شده در ساعت ۱۲ و ۱۶ دقیقه بعد از ظهر به وقت سنگاپور یک هزار و ۶۴۳ دلار و ۵۷ سنت در هر اونس بود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

قیمت تحویل فوری طلا دیروز همزمان با افزایش ۷/۰ درصدی شاخص دلار، ۹/۱ درصد در بازار نیویورک کاهش یافت که بیشترین کاهش قیمت طلا در یک ماه اخیر بود.

شاخص دلار، کارایی آن را در مقابل شش ارز اصلی (یورو، دلار کانادا، ین، فرانک سویس، کرون سوئد و پوند انگلیس) می سنجد.

بهای طلا برای تحویل در ماه ژوئن ۲۰۱۲ (خرداد) امروز در بازار نیویورک ۸/۱ درصد کاهش یافت و به یک هزار و ۶۴۲ دلار و ۱۰ سنت در هر اونس رسید.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×