گزارش نمایشگاه ها

بزرگترین نمایشگاه فیلتر جهان در کلن آلمان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

صنعت فیلتر یکی از بخش های صنعت نساجی است که در دهه گذشته با رشد خیره کننده صنعت منسوجات بی بافت و تکنولوژی های به کار رفته در این صنعت جهش باورنکردنی را داشته و گستره مصرف و محصولات خود را به بسیاری از صنایع تولیدی، نظامی، فضایی و … صادر نمود.

نمایشگاه FILTECH که هر ساله در شهر کلن آلمان برگزار می شود بزرگترین نمایشگاه تخصصی در زمینه انواع فیلترهاست که امسال در تاریخ ۱۱ لغایت ۱۳ اکتبر ۲۰۱۶ برگزار خواهد شد. همچنین در حاشیه این نمایشگاه کنفرانس سالانه صنعت فیلتر نیز برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه که در زیر آمارهای بیشتری درباره آنرا در جداول و نمودارها مشاهده می کنید در سال ۲۰۱۵ پذیرای ۳۲۰ شرکت غرفه گذار از اقصی نقاط جهان بوده است. همچنین در سال ۲۰۱۵ بیش از ۱۲۰۰۰ نفر برای بازدید به نمایشگاه آمدند که ۶۷ درصد آنها از قاره اروپا بوده اند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.




همچنین در سال ۲۰۱۵ کشورهای ترکیه، لهستان، ایتالیا، آمریکا، اسرائیل، ژاپن، فرانسه و هند بیشترین رشد بازدیدکننده را به خود اختصاص دادند.

در سال گذشته حدود ۵۴ درصد بازدیدکنندگان از خارج آلمان به نمایشگاه آمدند که نشاندهنده قدرت بالای این نمایشگاه در بخش بین المللی است. بازدیدکنندگان FILTECHاز ۷۶ کشور به کلن می آیند که حتی در بین آنها کشورهایی نظیر قزاقستان، اردن، کنیا و قطر هم دیده می شوند.!

به عقیده اغلب غرفه گذاران و بازدیدکنندگان نمایشگاه FILTECH رویدادی است که فعالان صنعت بی بافت و فیلتر در جهان نباید به هیچ وجه آنرا از دست بدهند.

کلن چهارمین شهر تاریخ آلمان و یکی از مراکز مهم تجاری این کشور است که در دایره ای به شعاع ۱۰۰ کیلومتر و به مرکزیت شهر کلن حدود ۱۷ میلیون نفر زندگی می کنند. کلن بیش از یک میلون نفر جمعیت دارد که حدود ۳۰ درصد جمعیت انرا ملیت های غیرآلمانی تشکیل می دهند و می توان آن را یک شهر بین المللی لقب داد.

تحریریه مجله کهن

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×