اخبار نساجی

سارکوزی: تعداد مهاجران به فرانسه را نصف می کنم

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

نیکولا سارکوزی در نخستین مناظرۀ تلویزیونی که با حضور لوران فابیوس، نخست وزیر پیشین و یکی از چهره‌های مهم حزب سوسیالیست فرانسه برگزار شد، از تصمیم خود برای کاستن مهاجران به نیمی از تعداد کنونی در صورت پیروزی خبر داد.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، سایت یورونیوز روز چهارشنبه (۷ مارس/ ۱۷اسفند) نوشت: نیکولا سارکوزی، رییس جمهوری فرانسه سه شنبه شب در نخستین مناظرۀ تلویزیونی خود که با حضور لوران فابیوس، نخست وزیر پیشین و یکی از چهره‌های مهم حزب سوسیالیست فرانسه برگزار شد، ضمن دفاع دوباره از قوانین جدید مالیاتی دولت خود، از تصمیم خود برای کاستن مهاجران به نیمی از تعداد کنونی در صورت پیروزی خبر داد.

آقای سارکوزی همچنین قول داده است در صورتیکه مجددا به عنوان رییس جمهور فرانسه انتخاب شود مالیات جدیدی برای موسسات تجاری وضع کند.

رییس جمهوری فرانسه در این مناظره با بیان اینکه قضاوت در مورد اقدامات وی در دوران پنجسالۀ ریاست جمهوری به عهدۀ فرانسویان است، گفت:“قطعا آنها از خود خواهند پرسید آیا من از آنها در دوران بحران اقتصادی حمایت کرده ام؟ در مقابل تمام اتفاقات و خشونت‌هایی که امروزه در دنیا، اروپا و فرانسه روی می دهد، آیا من به وظیفه ام خوب عمل کرده ام؟ و با نگاهی به فرانسوا اولاند از خود خواهند پرسید آیا او قادر بود به نحو بهتری عمل کند؟”

لوران فابیوس در این مناظره با اصلاح جملۀ پایانی رییس جمهوری فرانسه و بیان اینکه “فرانسوا اولاند بهتر عمل خواهد کرد” به نوعی به پیروزی کاندیدای سوسیالیست‌ها در انتخابات ماه آوریل با توجه به برتری وی در سرشماری ها تاکید کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در نظرسنجی های صورت گرفته فرانسوا اولاند، نامزد سوسیالیست ها هشت رتبه از نیکولا سارکوزی، نامزد حزب حرکت متحد مردمی، یو ام پ، بالاتر قرار دارد. بر اساس همین نظرسنجی ها، وی خواهد توانست در دور دوم با فاصلۀ بسیار آقای سارکوزی را شکست داده و رییس جمهور آیندۀ فرانسه شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×