اخبار فرش ماشینی

برگزاری ۷ کارگاه آموزشی در حاشیه نمایشگاه نساجی

نمایشگاه نساجی:: جامعه متخصصین نساجی ایران، در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی نساجی تهران، هفت کارگاه آموزشی برگزار کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، نخستین کارگاه آموزشی با موضوع «تبلور برق و الکترونیک در صنعت نساجی» اختصاص داشت که روز جمعه ۱۳ شهریور ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ برگزار شد.

جامعه متخصصین نساجی ایران، دومین کارگاه را با عنوان «آشنایی با زبان بدن در مذاکرات» روز شنبه، ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ برگزار کرد.

«پوشاک و منسوجات با کارایی بالا» عنوان سومین کارگاه آموزشی است که علاقه‌مندان توانستند روز شنبه ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ در آن شرکت کنند.

کارگاه چهارم به موضوع «نرم‌افزارهای الگوسازی و طراحی لباس» اختصاص داشت که روز یکشنبه ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ برگزار شد.

علاقه‌مندان به موضوع «آب و پساب در نساجی» توانستند همین روز ساعت ۱۳ تا ۱۴:۳۰ در کارگاه مربوطه حاضر شوند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

ششمین کارگاه با عنوان «منسوجات خانگی» نیز روز یکشنبه ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ برگزار شد.

«آشنایی با قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد در ارتباط با صادرات و واردات کالای نساجی و چرم» آخرین کارگاه آموزشی است که در روز پایانی نمایشگاه، برگزار شد. زمان برگزاری این کارگاه، دوشنبه شانزدهم شهریورماه، ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ بود.

جامعه متخصصین نساجی ایران، هفت کارگاه مورد اشاره را به صورت رایگان برگزار می‌کند و اعلام کرد که شرکت در آنها برای عموم آزاد است.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×