گزارش نمایشگاه ها

برگزاری نمایشگاه تخصصی لباس اسلامی-ایرانی در اصفهان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

 

نمایشگاه تخصصی لباس اسلامی-ایرانی با حضور طراحان و تولیدکنندگان برتر کشور از سوی کمیته عفاف و پوشش سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

به‌نقل از روابط‌عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، دبیر کمیته فرهنگ عفاف و پوشش اسلامی اظهار داشت: معرفی طرح‌های ایرانی و اسلامی به تولیدکنندگان و فروشندگان از اهداف مهم نمایشگاه تخصصی مد و لباس است.

حامد رحمانی با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی لباس اسلامی-ایرانی توسط این کمیته گفت: این نمایشگاه با هدف ارائه الگوی پوشش فاخر اسلامی و ایرانی از سوی کمیته فرهنگ عفاف و پوشش اسلامی وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برنامه‌ریزی‌شده که در مرحله نخست ویژه نمایش مسئولان، نخبگان و فعالان اصناف مختلف برگزار خواهد شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی از برگزاری نمایشگاه تخصصی مد و لباس به مدت یک ماه و در یکی از باغ بانوان‌های سطح شهر خبر داد و افزود: ارائه پوشش‌های اسلامی و ملزومات حجاب همچنین سایر پوشش‌های فاخر مانند مدل‌های مختلف مانتوهای اسلامی- ایرانی از جمله محصولات قابل‌عرضه و نمایش در این نمایشگاه است.

دبیر کمیته فرهنگ عفاف و پوشش اسلامی اصفهان با اشاره به حضور طراحان و تولیدکنندگان برتر کشور در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه، حضور طراحان برای ترویج و اشاعه مدل‌های اسلامی- ایرانی در میان تولیدکننده، خریدار و مصرف‌کننده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×