اخبار نساجی

اسدالله عسگراولادی : لغو تحریم‌های نفتی و بانک مرکزی در اولویت باشد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

اسدالله عسگراولادی : لغو تحریم‌های نفتی و بانک مرکزی در اولویت باشد

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران و ایران با تأکید بر اینکه فضای مساعدی که در مسائل دیپلماتیک به وجود آمده آرامش را به اقتصاد بازگردانده است، گفت: رابطه با آمریکا مشکلات را حل نمی‌کند، باید لغو تحریم‌های نفتی و بانک مرکزی در اولویت باشد.

اسدالله عسگر اولادی در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این سؤال که آیا رابطه با آمریکا مشکلات اقتصاد ایران را حل می‌کند و یا دستگاه دیپلماسی باید به دنبال لغو تحریم‌ها باشد، اظهار داشت: به نظر من لغو تحریم‌های نفتی و همچنین تحریم بانک مرکزی ایران باید در اولویت دولت باشد چرا که با لغو تحریم‌ها بسیاری از مشکلات اقتصادی حل می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه، نحرک اقتصادی کشور با رفع این تحریم‌ها در ارتباط است، گفت: رابطه با آمریکا مشکلات را حل نمی‌کند اما فضای مساعدی که در مسائل دیپلماسی به وجود آورده است آرامش را به اقتصاد بازگردانده است.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران و ایران گفت: انشاءالله در آخر ماه اکتبر اولین ملاقات صورت می‌گیرد و امیدواریم که مشکلات هسته‌ای حل شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی افزود: اگر تحریم‌ها برداشته شود بسیاری از مشکلات اقتصاد ایران حل می‌شود.

عسگر اولادی گفت: رابطه با آمریکا ضروری نیست و برقراری این رابطه به معنای حل مشکلات اقتصادی کشور نیست و به نظر من حل مشکلات تحریم‌ها اولویت بالاتری دارد و مهمتر است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×