اخبار نساجی

ستاد تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در خراسان شمالی فعال شد

 

بجنورد _ معاون برنامه ریزی استاندار خراسان شمالی گفت: در راستای اجرایی کردن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی ستاد تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در این استان فعال شد.

‘حسن قلیزاده’ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: تمام دستگاههای اقتصادی و فرهنگی استان برای اجرایی شدن این راهبرد اساسی در ستاد بکار گرفته شدند.

وی اضافه کرد: ستاد تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در خراسان شمالی در سه محور اجرایی فرهنگ سازی، حمایتهای ملی و استانی از تولیدات داخل استانی و ارتقا کیفیت تولیدات داخل استانی فعالیت خواهد داشت.

معاون استاندار خراسان شمالی گفت: برای اجرای شعار سال ۹۱ مبنی بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نیاز به تغییر نگاه فرهنگ مصرفی عموم مردم با ارتقا سطح کیفی تولیدات و همسانسازی قیمت آن با مشابه خارجی است.

قلیزاده افزود: باید واحدهای تولیدی و صنعتی با هدف ارتقا سطح کیفی تولیدات و همسانسازی قیمت کالاهای تولید داخل با مشابه خارجی برنامه ریزی مدونی داشته باشند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی اضافه کرد: این واحدها برای ایجاد چنین شرایطی نیازمند کمکهایی در سطوح ملی و استانی هستند.

او مهمترین مساعدت استانی در زمینه کیفی سازی خدمات و همسانسازی قیمتها با مشابه خارجی را آموزش نیروی انسانی و ایجاد شرایط تولید ارزانتر با تامین زیرساختها دانست.

معاون استاندار خراسان شمالی اصلی ترین رویکرد اجرایی سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را فرهنگی دانست و گفت: باید دستگاههای فرهنگی با تبلیغات مناسب به نوعی اطمینان خاطر و اعتماد به تولیدات داخلی را در بین مردم ایجاد کنند.

وی افزود: اگر بتوانیم با فرهنگ سازی از یکسو و ارتقا سطح کیفی تولیدات از سوی دیگر، در رفتار مصرفی مردم تغییر ایجاد کنیم قطعا در زمینه تحقق منویات رهبر معطم انقلاب اسلامی گامی اساسی برداشته می شود.

او تحقق رونق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را موجب کاهش بیکاری، اشتغال جوانان و رونق واحدهای تولیدی و صنعتی داخلی دانست

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×