اخبار نساجی

۱۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی تا پایان سال صورت می‌گیرد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

۱۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی تا پایان سال صورت می‌گیرد

۲۰ درصد منابع صندوق توسعه ملی برای سرمایه‌گذاری خارجی باید بلوکه شود/ تا پایان سال جاری پیش‌بینی می‌شود که حجم سرمایه‌گذاری خارجی در کشور به ۱۰ میلیارد دلار برسد.

ایلنا: معاون وزیر اقتصاد، با بیان اینکه ۲۰ درصد صندوق توسعه ملی برای سرمایه گذاری خارجی باید بلوکه شود، از حجم ۱۰ میلیارد دلاری سرمایه گذاری خارجی تا پایان سال در بخش‌های مختلف اقتصادی خبر داد.

بهزاد علیشیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه بر اساس اساسنامه صندوق توسعه ملی، باید ۲۰ درصد از منابع صندوق به سرمایه‌گذاران خارجی اختصاص یابد، گفت: در این زمینه باید صندوق توسعه با دقت و برنامه‌ریزی مدون، منابع یاد شده را در این بخش هزینه کند.

به گفته وی، ۹ بانک عاملی که برای انجام تبادل مالی در راستای سرمایه‌گذاری خارجی تعیین شده‌اند، باید به پروژ ه‌هایی که در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی هستند، تسهیلات صندوق را واگذار کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رییس سازمان سرمایه‌گذاری خارجی وزارت اقتصاد همچنین اعلام کرد: تا پایان سال جاری پیش بینی می‌شود که حجم سرمایه‌گذاری خارجی در کشور به ۱۰ میلیارد دلار برسد.

معاون وزیر اقتصاد اضافه کرد: البته این امر مستلزم تداوم در رشد سرمایه‌گذاری خارجی در کشور بوده که طی چهار سال گذشته این امر محقق شده و ایران توانسته رشد سرمایه گذاری خارجی را در یک روال منطقی توسعه دهد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×