گزارش نمایشگاه ها

آغاز به کار بزرگترین رویداد فرش و کفپوش خاورمیانه

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

هشتمین نمایشگاه کفپوشها، موکت، فرش ماشینی  و صنایع وابسته

آغاز به کار بزرگترین رویداد فرش و کفپوش خاورمیانه

نمایشگاه فرش ماشینی تهران 1395

هشتمین نمایشگاه فرش ماشینی، موکت و کفپوش های تهران با حضور مدیران شرکت ها و اهالی فرش و قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت آقای مهندس رحمانی در روز شنبه ۱۳ شهریور ماه افتتاح شد و بار دیگر برترین شرکت های ایران در فرش ماشینی و صنایع وابسته آخرین محصولات، نوآوری ها و طرح ها و نقشه های خود را در معرض دید اهالی این صنعت قرار می دهند. این نمایشگاه که امسال دو رویداد دیگر مرتبط یعنی نمایشگاه محصولات و ماشین آلات نساجی و نیز نمایشگاه برندهای پوشاک را در کنار خود می بیند امیدوار است تا یک دوره موفق دیگر را نیز پشت سر بگذارد.
تغییر ساعات بازدید نمایشگاه امسال از دید غرفه گذاران و بازدیدکنندگان بازتاب های متفاوت و بعضا متضادی داشته است که باید ببینیم در پایان برای سال آینده چه تصمیمی گرفته خواهد شد. نمایشگاه امسال شاید مهمترین و سخت ترین آزمون خود در  هشت سال گذشته را پیش رو دارد چرا که شرایط خاص حاکم بر اقتصاد ایران و رکود بی سابقه بازار و کاهش نسبی قدرت خرید مصرف کننده کار را برای تولیدکنندگان و اهالی این صنعت بسیار پیچیده کرده و این نمایشگاه می تواند بیش از هر زمان دیگری به کمک آنها بیاید.
به گفته کارشناسان، صنعت فرش ماشینی ایران در حال حاضر پتانسیل های بسیار بالایی برای پیشرفت و صادرات دارد و یکی از مهمترین محل ها برای دستیابی به اهداف بازاریابی و فروش نمایشگاه های تخصصی است. تقویت هرچه بیشتر نمایشگاه های داخلی  و به ویژه تقویت بخش بین المللی آن می تواند برگ برنده بسیار مهمی برای تولید کنندگان داخلی باشد و راه شرکت های کوچک و متوسط را برای ورود به بازارهای جهانی هموار تر کند. به هرحال باید منتظر بمانیم و ببینیم در پایان نمایشگاه عملکرد شرکت کنندگان و بازتاب نظرات آنها چطور خواهد بود و آیا نمایشگاه می تواند انتظارات را برآورده کند یاخیر. به امید موفقیت …

نمایشگاه فرش ماشینی تهران 1395

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×