اخبار نساجی

تولیدات سایپا از مرز ۸۰۰ هزار دستگاه عبور کرد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

تهران- قائم مقام گروه خودروسازی سایپا گفت:تولیدات این شرکت امروز از مرز ۸۰۰ هزار دستگاه عبور کرد و تا پایان سال رکورد قابل توجهی را بدست خواهد آورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا’محمدسعید فلاحی’روز سه شنبه درمراسم افتتاح طرح خدمات وامداد نوروزی سال ۱۳۹۱ گروه خودروسازی سایپا اظهار داشت:این شرکت در سوم اسفند ماه جاری از رکورد سال قبل خود عبور کرد و با رقم تولید فعلی تا پایان سال شاهد رکورد زنی در تعداد محصولات تولید شده خواهیم بود.

وی افزود:‌ بدنبال آن هستیم تا با افزایش کیفیت خودروهای تولیدی، درآمدهای این شرکت از محل ارائه خدمات به صفر برسد و دیگرنیازی به ارائه خدمات و رفع ایرادات وجود نداشته باشد.

قائم مقام گروه خودروسازی سایپا با بیان این‌که ارائه خدمات مطمئن به محصولات تولیدی یکی از مهمترین وظایف هر خودروساز است، خاطرنشان کرد: نظارت بر عملیات‌های امدادی گروه خودروسازی سایپا به خود امدادگران محول شده که این موضوع تاثیرات مطلوبی بر کیفیت خدمات ارائه شده داشته است.

فلاحی با اشاره به نوسانات قیمتی اخیر در بازار،بیان داشت:خوشبختانه این نوسانات نتوانست تاثیری در قیمت محصولات تولیدی این شرکت داشته باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی تصریح کرد‌ ارتقای کیفیت محصولات در جهت رفاه بیش از پیش مشتریان از رئوس برنامه‌های در دست اجرای این گروه خودروسازی است.

وی با بیان این‌که یکی از مهمترین وظایف خودروسازان توجه به اولویت‌های ایمنی و رفاهی مورد نیاز خریداران محصولات است، خاطرنشان کرد: البته باید توجه ویژه‌ای نیز در زمینه تناسب قیمت و کیفیت محصولات انجام شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×