اخبار نساجی

بررسی طرح تامین نقدینگی واحدهای تولیدی در کمیسیون اقتصادی

 

بررسی طرح تامین نقدینگی واحدهای تولیدی در کمیسیون اقتصادی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح تامین نقدینگی و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی در آینده نزدیک خبر داد.

محمد علی پور با اعلام این خبر گفت: طرح تامین نقدینگی واحدها و بنگاه های تولیدی که جهت حمایت از تولید است در مراحل مقدماتی به سر می برد.

وی افزود: علاوه بر این با اجرای این طرح، سرمایه در گردش واحدهای تولیدی که باید توسط بانک ها و موسسات مالی و اعتباری تامین شود نیز تامین خواهد شد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نهم با اشاره به گروه هدف این طرح ادامه داد: بنگاه های اقتصادی و واحد های تولیدی گروه هدف ما هستند. اساس کار تولید آن هم تولید ملی است.

نماینده مردم ماکو، چالدران، پلدشت و شوط جزئیات این طرح را منوط به جلسات بعدی کمیسیون اقتصادی دانست و گفت: همان طور که اشاره شد، این طرح در مراحل اولیه اش است. به طور قطع اطلاعات تکمیلی را پس از برگزاری جلسه های بعدی کمیسیون اقتصادی اعلام خواهیم کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی با تاکید بر افزایش تولید ملی، غلبه بر تحریم های موجود را در گرو تحقق شعار سال جاری عنوان و افزود: در حال حاضر با مسئله گرانی رو به رو هستیم. اگر تولید ما بتواند نیازهای کشور وکالاهای ضروری مردم را تامین کند حتی تحریم ها نیز نمی تواند بر کشور ما اثر داشته باشد.

نماینده مردم ماکو، چالدران، پلدشت و شوط تصریح کرد: حمایت از تولید ملی از ابتدای سال توسط مقام معظم رهبری مطرح شد، به همین سبب می خواهیم این آرمان و خواسته تحقق پیدا کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در عمل می بینیم که در بسیاری از زمینه ها ظرفیت ها و پتانسیل های قابل توجهی در داخل کشور داریم. در حاضر مهم ترین مشکل در بحث تولید همین تامین نقدینگی واحدهای تولیدی است و اگر سرمایه در گردش این واحدها تامین شود، می توانند نیازهای کشور را تامین کند و ما در مقابل تحریم ها و سخت گیری ها و اخم دشمنان انقلاب می توانیم سر پای خودمان بایستیم. یکی از نقاط کلیدی اقتصاد مقاومتی که این روزها مطرح می شود همین حمایت از تولید داخلی است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×