اخبار نساجی

کاهش ۵۵ هزار تومانی قیمت سکه

 

کاهش 55 هزار تومانی قیمت سکه

به گفته وفادار در دو روز گذشته قیمت دلار از یک هزار و ۹۲۰ تومان به یک هزار و ۷۸۰ تومان رسید که باعث شد قیمت سکه نیز به میزان قابل توجهی با کاهش مواجه شود.

به گزارش همراهان نیوز به نقل از ایلنا: رئیس اتحادیه طلا و سکه تهران با اعلام کاهش ۱۵ درصدی قیمت طلا در بازار داخلی، گفت: قیمت سکه تا آخر هفته با کاهش مواجه می‌شود.

احمد وفادار با بیان اینکه از روز شنبه تاکنون قیمت طلا در بازار تهران از ۸۲ هزار تومان به ازای هر گرم به ۷۵ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش یافته است، بیان داشت: این کاهش ۶ هزار و ۵۰۰ تومانی قیمت طلا ناشی از کاهش ارز در طی ۲ روز گذشته بوده است.

به گفته وفادار در دو روز گذشته قیمت دلار از یک هزار و ۹۲۰ تومان به یک هزار و ۷۸۰ تومان رسید که باعث شد قیمت سکه نیز به میزان قابل توجهی با کاهش مواجه شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این فعال بازار سکه و طلا در ادامه اظهار داشت: پیش بینی می‌شود که قیمت سکه در طرح‌های جدید و قدیم با کاهش مواجه شوند و دلیل آن نیز کاهش تقاضا برای خریداری این نوع سکه‌ها است.

بنابر اظهارات وی، قیمت ربع سکه نیز طی روزهای گذشته تقریبا ثابت مانده است.

به گزارش ایلنا ، قیمت هر سکه طرح قدیم ۷۶۵ هزار تومان در بازار تهران معامله شد که نسبت به روز شنبه ۶۵ هزار تومان با کاهش مواجه شده است.

قیمت سکه طرح جدید نیز از ۸۱۰ هزار تومان روز شنبه به ۷۵۵ هزار تومان افت داشته است، نیم سکه ۳۸۰ هزار تومان به فروش رفت و ربع سکه نیز ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×