اخبار نساجی

اتاق بازرگانی باید عزت اقتصادی ایران اسلامی را به رخ بکشد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

رئیس کمیسیون بازرگانی ائتلاف فراگیر ایرانی آباد گفت: با ایجاد اتاق بازرگانی قوی می خواهیم عزت اقتصادی ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمحمدهادی رضوی رئیس کمیسیون بازرگانی ائتلاف فراگیر ایرانی آباد با سید احمدرضا دستغیب نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار سیداحمدرضا دستغیب اظهارداشت: اگر اتاق بازرگانی به عنوان نماینده بخش خصوصی بیانگر قدرت واقعی این بخش باشد می‌تواند محوریت اصلی اقتصاد در کشور قرار بگیرد.

وی در ادامه افزود: اتاق بازرگانی که در هفتاد نهاد حاکمیتی کشور یا به عنوان مشاور و یا به عنوان عضو اصلی مانند شورای پول و اعتبار حضور دارد، اگر نهادی قدرتمند باشد، می‌تواند نقشی بسزا و تعیین کننده در کشور داشته باشد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

در این دیدار همچنین رئیس کمیسیون بازرگانی ائتلاف فراگیر ایرانی آباد خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم تا اتاق بازرگانی همسو با سند چشم انداز بیست ساله و بحث اقتصاد مقاومتی و فضای قدرتمند ایران اسلامی در مقابل لابی صهیونیسم ایجاد کنیم و به طوری که در دو حوزه امنیت ملی و اقتدار اقتصادی ایران باعث عزت اقتصادی نظام باشیم.

سیدمحمدهادی رضوی اظهار داشت: یک اتاق بازرگانی قوی و پویا می‌تواند در سازماندهی بودجه کشور اثرگذار باشد به طوری که شاهد اقتصادی پویا و فعال باشیم.

 

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×