اخبار فرش ماشینی

بخش خصوصی جدی ترین طرفدار هدفمند سازی یارانه‌ها

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

نهاوندیان با بیان اینکه بخش خصوصی جدی ترین طرفدار هدفمند سازی یارانه‌ها است، گفت: باید از همه فرصت ها استفاده کرد و شفافیت لازم را در اجرای این قانون داشت تا مردم آگاهی لازم را در اجرا ی هر چه بهتر آن داشته باشند.
“محمد نهاوندیان” رییس اتاق ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی برنا، با بیان اینکه بخش خصوصی جدی ترین طرفدار اصل هدفمند سازی یارانه هاست، اظهار داشت: فلسفه اصلی این قانون این است که از تعیین قیمت های مصنوعی بپرهیزیم و قیمت ها را واقعی کنیم و بگذاریم ساز و کار بازار تعیین کند که چه مقدار استفاده بهینه هر محصول صورت پذیرد تا تعیین قیمت شود.

وی افزود: سیاست و هدف درست را باید درست اجرا کرد و نحوه اجرا بسیار مهم است، در رسیدن به هدف اگر عجولانه و یا با شتاب کامل این اقدام را انجام دهیم به توفیق دست نخواهیم یافت.
رییس اتاق بازرگانی ایران خاطرنشان کرد: بخش خصوصی و تشکل ها از زمانی که هدفمندسازی مطرح و در مجلس تصویب شد، پیشنهادات خود را ارایه داده اند و پیشنهاد اتاق ایران نیز این بوده که در جهت تولید محور حرکت کنیم تا فشار بر این بخش وارد نشود.
نهاوندیان با بیان اینکه شاید تا کنون هیچ طرح اقتصادی در کشور وجود نداشته که اینگونه حمایت همه جانبه در همه سطوح را داشته باشد، گفت: باید از همه فرصت ها استفاده  کرد و شفافیت لازم را در اجرای این قانون داشت تا مردم آگاهی لازم را در اجرا ی هر چه بهتر این قانون داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه بخش خصوصی در صف مقدم حمایت از قانون هدفمندسازی یارانه ها بوده و خواهد بود، افزود: لازمه توفیق و حمایت کامل این قانون این است که نظرهای مشورتی فعالان اقتصادی باید با حرکت های اجماع سازی مورد توجه قرار گیرد و با این اقدامات، کشور توفیق کامل را در اجرای این قانون خواهد داشت.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×