اخبار نساجی

چهار عضو اتاق تهران در راه شورای شهر پایتخت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

اعضای اتاق تهران، شورای شهر

چهار عضو هیات نمایندگان اتاق تهران نامزد انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی تهران شده اند. اسدلله عسگراولادی، محسن بهرامی ارض اقدس، جمشید عدالتیان و فاطمه دانشور چهار نامزد این دوره از انتخابات پارلمان پایتخت هستند که در انتخابات ۲۴ خرداد ماه جاری خود را به محک رای دهندگان در تهران خواهند گذاشت.

اسدلله عسگراولادی اولین عضو هیات نمایندگان اتاق تهران بود که در این دوره از انتخابات شورای شهر تهران ثبت نام کرد. او چهره شناخته شده ای در جامعه بخش خصوصی است و نظرات کارشناسی وی را نه تنها بخش خصوصی و فعالان اقتصادی بلکه خیلی از چهره های اقتصادی دولت نیز قبول دارند هرچند به گفته عسگراولادی، حرفهایش در دولت گوش شنوایی ندارد.

عسگراولادی که تاجر موفقی است و بازارهای جهانی را کاملا می شناسد، قصد دارد با حضور در این دوره از انتخابات شانس نشستن بر یکی از ۳۰ کرسی شورای شهر تهران را امتحان کند. برای عسگراولادی این امکان فراهم است که رقابت نزدیکی با رقبای سیاسی این دوره از انتخابات شورای شهر تهران داشته باشد.

دیگر عضو هیات نمایندگان اتاق تهران که پاشنه ها را برای حضور در شورای شهر تهران بالا کشیده، محسن بهرامی ارض اقدس است. بهرامی در دوره اخیر هیات نمایندگان اتاق تهران، ریاست کمیسیون تجارت را برعهده دارد و به عنوان یکی از چهره های منتقد سیاست های اقتصادی دولت شناخته می شود. او در دولت هشتم، معاون وزیر بازرگانی و رییس سازمان بازرسی بود. در کارنامه فعالیت های دولتی وی، عضو هیات مدیره و معاون بازرگانی سازمان غله کشور، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای شهروند، عضو هیات مدیره و قائم مقام شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران نیز دیده می شود. او تحصیلکرده مهندسی عمران از دانشگاه پلی تکنیک است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

جمشید عدالتیان دیگر عضو هیات نمایندگان اتاق تهران نیز به جرگه نامزدهای انتخابات شورای شهر تهران پیوسته است. این فعال اقتصادی که دانش آموخته اقتصاد از دانشگاه کلن آلمان است، در دوره پنجم هیات نمایندگان اتاق تهران که به سال های پایانی دولت هشتم منتج می شود، دبیرکل این اتاق بود. عدالتیان از جمله منتقدان جدی سیاست های اقتصادی دولت های نهم و دهم است که بارها در جلسات هیات نمایندگان اتاق تهران به برنامه های اقتصادی دولت انتقاد کرده است.

عدالتیان در چند دوره اخیر که با رای فعالان اقتصادی به پارلمان بخش خصوصی راه پیدا کرده ، نامزد گروهی موسوم به تحول خواهان اتاق بازرگانی بوده است و رای این طیف و حامیان آن را پشت سر خود داشته است. این تکنوکرات بخش خصوصی شاید با اتکای به حامیان طیف تحول خواه پا به عرصه انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گذاشته است.

چهارمین عضو هیات نمایندگان اتاق تهران که به کرسی های شورای شهر تهران چشم دوخته است، فاطمه دانشور است. او در بخش معدن فعال است و در کنار فعالیت های اقتصادی، در امور اجتماعی نیز چهره شناخته شده ای محسوب می شود. خانم دانشور در دوره اخیر هیات نمایندگان اتاق تهران، عضو کمیسیون امور اجتماعی و تشکل های این اتاق است و در بازار سنگ آهن چهره شناخته شده ای است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×