جذاب‌ترین‌ها

با لوفت هانزا به دموتکس بروید، تخفیف بگیرید.

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

با لوفت هانزا به دموتکس بروید، تخفیف بگیرید.

نمایشگاه دموتکس خطوط هوایی لوفت هانزا را به عنوان شرکت هواپیمایی طرف قرارداد خود معرفی کرده است. اگر از خطوط هواپیمایی لوفت هانزا برای سفر خود استفاده کنید می توانید تخفیف های ویژه نمایشگاهی را در کنار بالاترین سطح خدمات پروازی از شرکت لوفت هانزا دریافت نمائید. برای این کار کافی است به وب سایت شرکت لوفت هانزا مراجعه کنید و در بخش رویدادها و ملاقات ها (Meeting and Events) کد دسترسی مربوط به نمایشگاه دموتکس را وارد کنید.

کد دسترسی نمایشگاه دموتکس: DEZZMAN

این تخفیفات ویژه برای شرکت کنندگان در نمایشگاه کسانی که کارت بازدید از نمایشگاه را خریداری کرده اند و یا افرادی که به نمایشگاه دعوت شده اند معتبر خواهد بود.

قیمت بلیط رفت و برگشت لوفت هانزا در این سایت برای پرواز رفت از تهران به هانوفر و مسیر برگشت به تهران برای هر نفر بین ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار متغییر است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

 سفر به دموتکس هانوفر

سفر به دموتکس هانوفر

از فرودگاه تا نمایشگاه ۱۰ یورو

در طول نمایشگاه شاتل باس های ویژه ای از فرودگاه هانوفر به سمت نمایشگاه حرکت می کنند. برخی از این شاتل ها متعلق به نمایشگاه و رایگان هستند و برخی با هزینه ۱۰ یورو شما را به نمایشگاه می رسانند. همچنین از اغلب ایستگاه های مهم مترو نیز وسایل حمل و نقل عمومی رایگان به نمایشگاه وجود دارد. محل حرکت این شاتل ها از فرودگاه ترمینال c هستند و محل پیاده شدن نیز ورودی Nord2 خواهد بود.

شرکت طرف قرارداد دموتکس BFM INCOMING AND TRAVELLERS  نام دارد.

سفر به دموتکس هانوفر

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×