اخبار نساجی

با حضور ۶۷ کشور جهان برگزار شد / نمایشگاه عربی در منطقه مسلمان نشین چین

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

با حضور 67 کشور جهان برگزار شد / نمایشگاه عربی در منطقه مسلمان نشین چین

نمایشگاه چینی-عربی ویژه معرفی کالاهای کشورهای عربی در منطقه خود مختار نینگجیا هویی چین,پر جمعیت ترین منطقه مسلمان نشین این کشور برگزار شد.

به گزارش سایت خبری اتاق بازرگانی تهران به نقل از”ورلدبولتن”, در این رویداد که با حضور شخصیت های سیاسی و اقتصادی از ۶۷ کشور مختلف برگزار می شود بیش از ۳۷۰۰ شرکت محلی و خارجی از کشور های مختلف عربی و اسلامی به معرفی محصولات ساخت این کشور ها می پردازند.

به گزارش خبرگزاری شین هوا, این نمایشگاه کانونی کلیدی برای براقراری ارتباط اقتصادی بین چین و کشور های عربی بوده و با همین هدف از سوی وزارت بازرگانی چین و شورای ارتقا مناسبات بین المللی این کشور و همکاری دولت محلی نینگجیا سازماندهی شده است. این رویداد از سال ۲۰۱۰ زیر عنوان نمایشگاه بین المللی سرمایه گذاری و تجارت و همایش بازرگانی و اقتصادی چین و کشور های عربی هر ساله بر گزار می شود. در این رویداد که تا نیمه دوم ماه جاری میلادی ادامه خواهد داشت برگزاری کنفرانس ها و سمینار های متعددی در زمینه های کشاورزی و انرژی برنامه ریزی شده است.

نینگجیا هویی یک منطقه خود مختار مسلمان نشین در شمال غرب چین است که در واقع یک کشور اسلامی در دل فرهنگ چینی به شمار می رود . قوم هویی از نخستین اقوام چینی هستند که حدود چهار صد سال پیش به اسلام گرویدند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×