اخبار نساجی

پیامدهای قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

پیامدهای قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز

    اعضای شورای عالی هماهنگی ترابری کشور در یکصدوهفتادمین جلسه این شورا که به ریاست وزیر راه و شهرسازی برگزار شد ، پیامدهای قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حوزه حمل و نقل را بررسی کردند.

به گزارش مهر، یکصد و هفتادمین جلسه شورای عالی هماهنگی ترابری کشور با حضور عباس آخوندی برگزار شد و اعضای جلسه ضمن پیگیری تصمیمات نشست پیشین، قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تکالیف مربوط به تدوین آئین‌نامه اجرایی و پیامدهای آن در حوزه فعالیت‌های بخش حمل‌ونقل را بررسی کردند.

بنابراین گزارش مرور سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در بخش حمل‌ونقل و ضرورت تدوین برنامه‌های اجرایی برای تحقق این سیاست‌ها از موارد دیگری بود که اعضای شورایعالی هماهنگی ترابری کشور در یکصدوهفتادمین جلسه خود به بررسی آن پرداختند.

تمهیدات و برنامه‌های حوزه‌های مختلف حمل‌ونقل برای مدیریت بهینه سفرهای نوروزی نیز از موارد مطرح شده در جلسه شورایعالی هماهنگی ترابری کشور بود که تدابیری مانند تکمیل عملیات ساخت و بهسازی و ایمن‌سازی راهها تا ۲۵ اسفند ۱۳۹۲، هماهنگ‌سازی طرح‌های نوروزی دستگاههای عضو کمیسیون ایمنی راه‌ها، تشکیل ستاد هماهنگی خدمات مربوط به سفرهای نوروزی، منع تردد اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های غیرمجاز در سفرهای برون‌شهری، ذخیره متناسب مایحتاج عمومی و منع تردد وسائط نقلیه سنگین در روزهای پر تردد اتخاذ شد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اعضای شورای عالی هماهنگی ترابری کشور بر ضرورت زمان‌بندی واردات کالا متناسب با ظرفیت بنادر و شبکه‌های حمل‌ونقل و هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌های ذیربط با هدف پیشگیری از تحمیل دموراژ به کشتی‌های وارده، تأکید و کلیات آیین‌نامه‌های نحوه تأسیس و فعالیت شرکت‌های کشتیرانی و تأمین خدمه و تجهیزات آن را هم بررسی کردند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×