اخبار نساجی

بانک صادرات؛ رکورددار پایانه های فروش در سطح کشور

 

بانک صادرات؛ رکورددار پایانه های فروش در سطح کشور

بانک صادرات ایران با نصب ۳۸۷ هزار و ۲۰۰ دستگاه پایانه فروش در مراکز تجاری، رتبه اول را در بین شبکه بانکی کشور به خود اختصاص داده است.

این بانک در راستای افزایش سطح دسترس مردم به ابزارهای نوین بانکی و کاهش در هزینه‌ها ، ترافیک و آلودگی، توسعه  این ابزارها را در اولویت قرارداده است. آمارهای عملکردی حاکی از آن است که  این بانک در پایان اردیبهشت ماه سالجاری با نصب ۳۸۷ هزار و ۲۰۰ دستگاه در فروشگاه‌ها و مراکز تجاری رتبه اول را در شبکه بانکی کشور به خود اختصاص داده است.

همچنین گزارش یاد شده نشان دهنده رشد ۳۲ درصدی مجموع تعداد تراکنش‌های انجام شده از طریق دستگاه های POS، نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال ۹۰ می‌باشد که این میزان رشد بیانگر  استقبال بیشتر مردم از خدمات نوین این بانک است.

برحسب  تازه‌ترین گزارش بانک مرکزی ج .ا.ا درخصوص عملکرد شبکه بانکی در بخش دستگاه‌های کارت‌خوان شاهد آن هستیم که،  در اسفند ماه سال ۹۰ ، مبلغ ۶۳ هزار میلیارد ریال، معادل ۱۷ درصد از کل مبالغ جابجا شده از طریق دستگاه‌های POS این بانک صورت و از این حیث در جایگاه دوم شبکه بانکی قرار گرفته است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

شایان ذکراست این بانک به عنوان بانک برتر و درزمینه توسعه خدمات الکترونیکی نقش بسزایی درتحقق اهداف نظام بانکی کشور داشته و برآن است تا  ضمن توسعه کمی ابزارهای و سیستم‌های نوین، توجه ویژه‌‌ای به توسعه و ارتقاء کیفی خدمات داشته باشد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×