اخبار نساجی

باقیمانده جوایز صادراتی سال ۸۸ در حساب صادرکنندگان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

مدیرکل دفتر امور بنگاه‌های سازمان توسعه تجارت ایران از واریز باقی مانده جوایز صادراتی سال ۱۳۸۸ به حساب صادرکنندگان در شش استان زنجان، گلستان، چهارمحال و بختیاری، همدان، اردبیل، و مازندران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، گیتی توانا گفت: جوایز صادراتی سایر استانها نیز به زودی به حساب صادرکنندگان واریز خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور بنگاههای سازمان توسعه تجارت ایران در خصوص باقیمانده جوایز صادراتی افزود: اطلاعات صادرکنندگان هر استان در حال تطبیق نهایی اسامی و شماره حساب ایشان می باشد و به تدریج مبالغ جوایز به حساب صادرکنندگان آن استانها نیز واریز خواهد شد.

وی تصریح کرد: تا کنون ۷۵ میلیارد ریال به حساب صادرکنندگان واریز شده است و بر اساس محاسبات موجود و مبالغ تخصیص یافته تمامی معوقات جوایز صادراتی در این مرحله تسویه خواهد شد.

توانا در خصوص جوایز صادراتی مربوط به سال ۸۹ افزود: از صادرکنندگانی که هنوز اطلاعات پروانه‌های صادراتی سال ۸۹ خود را در سامانه یارانش وارد ننموده‌اند در خواست می شود هرچه سریع‌تر با مراجعه به سامانه اینترنتی یارانش اطلاعات مربوطه را جهت تسریع در فرایند پرداخت جوایز صادراتی وارد کنند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×