اخبار نساجی

مشارکت ۱۰۰درصدی خارجی‌ها در پروژه‌های صنعتی ایران مجاز شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) گفت: شرکت های خارجی علاقمند به سرمایه گذاری در ایران می توانند با سهم یک تا ۱۰۰ درصدی در طرح های اقتصادی مشارکت کنند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سیدرضا نوروززاده با بیان اینکه این مشارکت با نگاه صادراتی و تولید محصولات کیفی خواهد بود، تصریح کرد: ما با این نگاه که ایران بازاری برای فروش کالاهای ساخته شده خارجی است بشدت مخالفیم و درهای ایران به روی همه شرکت ها و سرمایه گذاران خارجی که با ما وارد سرمایه گذاری مشترک شوند باز است .

وی افزود: ما علاقمندیم در همه زمینه ها با غرب همکاری مشترک داشته باشیم اما نگاه امروز ما متفاوت با ۱۰ – ۱۵ سال گذشته است ، اروپایی ها و سایر کشورهای علاقمند به همکاری با ما به شرط سرمایه گذاری مشترک امکان استفاده از بازار ایران را خواهند داشت.

نوروز زاده گفت: محصولات تولیدی منحصر به بازار داخلی نخواهد بود و با توجه به جمعیت حداقل ۳۰۰ میلیونی در اطراف ما،ایران تنها جایی است که خارجی ها می توانند به معنای واقعی سرمایه گذاری مشترک داشته باشند .

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران افزود: تولید کالا هم برای تامین نیاز داخلی و هم برای صادرات و چنانچه مشترکا با افق صادرات سرمایه گذاری کنند ما اماده همکاری در همه زمینه ها هستیم.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×