اخبار نساجی

قیمت جدید برق تعیین شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

قیمت جدید برق تعیین شد

تغییر و افزایش قیمت برق از سوی دولت و ستاد هدفمندی یارانه‌ها قطعی است.

به گزارش قدس انلاین  به نقل از فارس، محمد بهزاد افزود: هنوز هیچ عددی برای آب و برق در مرحله دوم هدفمندی از سوی ستاد هدفمندی یارانه‌ها قطعی نشده است، اما تغییر و افزایش قیمت برق از سوی دولت و ستاد هدفمندی یارانه‌ها قطعی است.

وی ادامه داد: اینکه میزان افزایش قیمت برق برای مرحله دوم چه میزان است هنوز قطعی نشده است، بنابراین ما منتظر هستیم که ستاد هدفمندی یارانه‌ها آن را اعلام کند تا براساس این افزایش قیمت برنامه‌های خود را آغاز کنیم.

بهزاد گفت: طی جلسه‌ای که با دبیر ستاد طرح تحول اقتصادی داشتیم ظرف چند روز آینده ستاد هدفمندی عدد دقیق قیمت آب و برق مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها را اعلام می‌کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: وزارت نیرو آماده اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها است و هماهنگی‌های لازم را در این خصوص انجام داده است و به محض اینکه ستاد هدفمندی یارانه‌ها عدد نهایی برق را اعلام کند مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها را آغاز می‌کنیم.

بهزاد در پاسخ به این سوال که وزارت نیرو برای آغاز مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها چه اقدامی انجام داده است گفت: در این خصوص چندین جلسه با رییس ستاد طرح تحول اقتصادی برگزار کرده‌ایم و ارقامی پیشنهاد شده و سپس بر روی سناریوی مختلف بحث‌هایی صورت گرفته است و در نهایت دستگاه‌هایی که باید صورتحسابها را صادر کنند باید آماده باشند.

وی اضافه کرد: مقدمات این کارها فراهم شده است و در این جلسات قیمت برق بخش صنعت، خانگی، تجاری، کشاورزی و اداری بحث شده و تذکرات لازم داده شده است تا در مرحله دوم اشکالات برطرف شود.

بهزاد خاطرنشان کرد: مطمئنا با جمع‌بندی سناریوهای مختلف عملیات صدور صورتحساب‌های جدید انجام شود.

*تعرفه برق صنعت کمترین رشد را دارد

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به اینکه امسال سال تولید ملی نام گذاری شده است دولت و ستاد هدفمندی یارانه‌ها توجه ویژه‌ای به تعرفه‌های برق بخش تولید و صنعت داشته است تا نسبت به سایر بخش‌ها افزایش کمتری داشته باشد گفت: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ما کاری کردیم که افزایش قیمت و تعرفه برق در بخش صنعت کمتر از قیمت میانگین کل صورت حساب‌ها باشد.

وی افزود: ضمنا در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها علاوه بر توجه ویژه به تعرفه برق بخش صنعت به بخش کشاورزی نیز توجه خاصی شده است.

وی گفت: تعرفه برق بخش صنعت و کشاورزی نسبت به سایر بخش‌ها با توجه به نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی افزایش کمتری خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سوال که در خبرها داشتیم که متوسط قیمت برق خانگی در مرحله دوم هدفمندی به ۵۲ تومان خواهد رسید گفت: هنوز قیمت دقیق برق از سوی ستاد هدفمندی تعیین نشده است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×