اخبار نساجی

شرایط صدور مجوز تاسیس شرکت های هواپیمایی جدید اعلام شد

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

شرایط صدور مجوز تاسیس شرکت های هواپیمایی جدید اعلام شد

تهران – وزیر راه وشهرسازی گفت: یکی از اصلی ترین شرایط صدور مجوز راه اندازی شرکت های جدید داشتن هواپیماهای مناسب و مورد تأیید سازمان هواپیمایی کشوری است .

به گزارش روز سه شنبه گروه اقتصادی ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ،’علی نیکزاد‘ اظهار داشت : راه اندازی شرکت های هواپیمایی انحصاری نیست و هرکس مایل باشد ، می تواند درخواست خود را ارائه کند.

وی تصریح کرد: به کسانی که بتوانند حداقل چهار فروند هواپیمای مورد تایید برای انجام پروازهای خود داشته باشند ،مجوز AOC ارائه می شود تا نسبت به تکمیل و افزایش هواپیما براساس شرایط و مجوزهای سازمان هواپیمایی کشوری اقدام کنند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ، توصیه این وزارتخانه، تجمیع و تشکیل شرکت های قدرتمند هواپیمایی است تا افزایش تعداد آنها ، افزود: در صورتی که شرکت های هواپیمایی موجود متقاضی تجمیع شوند و شرکت های قدرتمندتری را تشکیل دهند، از نظر اقتصادی به نفع آنها خواهد بود اما با این حال اگرکسانی متقاضی راه اندازی شرکت جدید باشند در صورت دارا بودن شرایط، مجوزهای لازم برای آنها صادر می شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×