اخبار نساجی

سقوط میلگرد در بازار

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

به گفته تجار بازار به دلیل کاهش قیمت شمش خرید و ثبت سفارش برای واردات این کالا کاهش زیادی داشته به خصوص در ۲۰ روز اخیر و این موضوع نگرانی‌هایی را در میان تولیدکننده‌ها ایجاد کرده؛

دیروز میانگین قیمت میلگرد در بازار آزاد تا ۱۰۰ تومان کاهش قیمت را تجربه کرد.به گفته معامله‌گران به دنبال نظارت‌های دستوری بر بازار فولاد و قیمت‌های بورس و تصمیماتی که در این خصوص گرفته شده، خریداران ترجیح می‌دهند فعلا خریدی انجام ندهند که این موضوع باعث شد نرخ شمش هم در مبادی ورودی کاهش زیادی داشته باشد.

دیروز میانگین قیمت شمش وارداتی در بندر انزلی در محدوده یک هزار و ۶۷۰ تومان بود.

به گفته تجار بازار به دلیل کاهش قیمت شمش خرید و ثبت سفارش برای واردات این کالا کاهش زیادی داشته به خصوص در ۲۰ روز اخیر و این موضوع نگرانی‌هایی را در میان تولیدکننده‌ها ایجاد کرده؛ چرا که در صورت تداوم این روند آن بخش از خطوط تولیدی فولاد که از مواد اولیه وارداتی تامین می‌شوند با مشکل مواجه شده و در نهایت مشکل خلاء محصولات نهایی هم در بازار ایجاد می‌شود.

درهمین حال گفته می‌شود فولاد خوزستان هم محصول خود را در این هفته با کاهش قیمت ۶۰ تا ۷۰ تومانی در بورس عرضه خواهد کرد که این خبر دیروز بیش از پیش بازار مقاطع را تحت‌تاثیر قرار داد.(دنیای اقتصاد)

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×