مد و پوشاک

نتیجه طراحی مجانی روسی برای لباس کاروان المپیک اسپانیا

 

نتیجه طراحی مجانی روسی برای لباس کاروان المپیک اسپانیا

طراحی لباس های کاروان اعزامی اسپانیا به المپیک لندن آنقدر رنگارنگ و پر زرق و برق است که صدای ورزشکاران اسپانیایی را درآورده و آنها را به تمسخر واداشته است.

البته در هر المپیکی لباس هایی هستند که مورد تمسخر قرار می گیرند مثل اتفاقی که برای تیم جمهوری چک در بازی های زمستانی ونکوور افتاد اما به ندرت اتفاق می افتد که خود ورزشکاران نیز به تمسخر لباس هایشان بپردازند و در این بحث ها شرکت کنند.

‘سائول کراویوتو’ دارنده مدال طلای قایقرانی کانو عکسی از خود با لباس تیم اسپانیا بر روی صفحه توئیترش گذاشته و زیر آن نوشته است: ‘قضاوت با شما’.

‘کارلوس مویا’ تنیس باز بازنشسته این کشور نیز در توئیتر نوشته است: ‘یک نگاهی به ‘فلیسیانو لوپس’ با یونیفورم رسمی المپیک اسپانیا بیندازید. او هرگز در زندگی چیزی به این زشتی نپوشیده بود.’

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

‘الکس فابرگاس’ بازیکن تیم هاکی اسپانیا هم عکسی از پیراهن این تیم در توئیتر گذاشته و در زیر آن از هوادارانش خواسته است ‘هیچ نظری ندهند’.

در نظر اول شاید فکر کنید این لباس ها را یک کودک بیش فعال طراحی کرده اما در واقع طراحی کار شرکت ‘بوسکو’ روسیه است.

این شرکت لباس تیم های روسیه و اوکراین را هم طراحی کرده و این لباس ها را به کمیته المپیک اسپانیا بدون دریافت هیچ مبلغی هدیه داده است.

شرکت بوسکو در بیانیه ای در مورد طراحی لباس های تیم اسپانیا اعلام کرده است: ما با تحقیق در مورد جزئیات فولکلور اسپانیا این طراحی را انجام دادیم و مطمئن هستیم که ورزشکاران و مردم این کشور از این طراحی زیبا و مهمتر از آنها کاملا اسپانیایی راضی خواهند بود.

اما ‘آلخاندرو بلانکو’ رییس کمیته المپیک اسپانیا در این باره به روزنامه اس گفته است: این چیزی است که در حال حاضر در اختیار داریم و نمی توانیم آن را تغییر بدهیم. ما تصمیم در مورد لباس ها را بیش از یک سال و نیم پیش گرفتیم. وقتی ورزشکاران آن را بپوشند همه دنیا آنها را مورد تحسین قرار خواهند داد.

البته وی در مصاحبه دیگری گفته که وقتی تفاوت بر سر یک نیم میلیون از پول مردم و لباس های رایگان است دیگر هیچ بحثی باقی نمی ماند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×