اخبار نساجی

جلسه ستاد صیانت از آثار فرهنگی و اتحادیه پوشاک برگزار شد

 

جلسه ستاد صیانت از آثار فرهنگی و اتحادیه پوشاک برگزار شد

جلسه مشترک ستاد صیانت و حمایت از آثار فرهنگی و هنری با دست اندرکاران اتحادیه پوشاک برگزار و در این جلسه بر ایجاد فضای مناسب فرهنگی برای نسل جوان تاکید شد.

‘سعید جابری انصاری’ افزود: دست اندرکاران اتحادیه پوشاک عصر روز یکشنبه در دیدار با مسوولان ستاد صیانت و حمایت از محصولات فرهنگی بر صیانت از فضای فرهنگی کشور تاکید کردند.

وی یادآور شد: در این جلسه تصمیمات قابل توجهی درباره تعامل میان ستاد صیانت و حمایت از محصولات فرهنگی و اتحادیه پوشاک گرفته شد و طرفین بر ایجاد فضای فرهنگی سالم در فضای پوشاک کشور تاکید کردند.

دبیر ستاد صیانت و حمایت از محصولات فرهنگی و هنری وزارت ارشاد ادامه داد: اتحادیه پوشاک در این نشست اعلام کرد که آمادگی همکاری با این ستاد را به منظور ترویج فرهنگ استفاده از البسه متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی دارد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

جابری انصاری با بیان اینکه پوشاک جزء پرمخاطب ترین صنایع است تاکید کرد: غرب به دنبال ترویج فرهنگ خود از طریق پوشاک است و درج بسیاری از نوشته های غیراخلاقی بر روی برخی البسه دلیلی بر این مدعاست.

وی اظهار امیدواری کرد که با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مصادیق غیرمجاز هک شده بر روی لباس های خارجی شناسایی و با این مهم برخورد شود؛ همچنین مجوز توزیع لباس هایی که نشانه های مجاز بر روی آنها درج شده داده شود.

دبیرستاد صیانت و حمایت از محصولات فرهنگی و هنری گفت: می توان با همکاری تولیدکنندگان و کارشناسان در این زمینه، از ظرفیت های موجود در پوشاک به درستی استفاده کرد.

جابری انصاری تاکید کرد که با کمک همه نهادهای فرهنگی فضایی مناسب را به منظور حفظ و انسجام فرهنگی کشور ایجاد کرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×