اخبار نساجی

کارخانه سیمان مهران اجرایی می‌شود

 

کارخانه سیمان مهران اجرایی می‌شود

تاکنون به دلیل نبود سرمایه گذار و عدم زیرساختهای لازم عملیات این پروژه مهم آغاز نشده است ولی به زودی با مشارکت دولت و بخش خصوصی اجرایی می شود.

وعده ها: رئیس سازمان صنعت و تجارت استان ایلام با اشاره به اینکه کارخانه سیمان عملیاتی می شود، گفت: صادرات سیمان از مرز بین المللی مهران نیز افزایش پیدا می کند.

به گزارش بی باک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، علی مهدوی اظهار داشت: راهکارهای چگونگی ساخت و راه اندازی کارخانه سیمان مهران در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: مجوز کارخانه سیمان مهران در سال ۱۳۸۴ با هدف افزایش صادرات به کشور عراق و نیاز بازار داخلی اخذ شده است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این مسئول تصریح کرد: تاکنون به دلیل نبود سرمایه گذار و عدم زیرساختهای لازم عملیات این پروژه مهم آغاز نشده است ولی به زودی با مشارکت دولت و بخش خصوصی اجرایی می شود.

مدیرکل صنعت و تجارت استان ایلام بیان داشت: برای راه اندازی کارخانه سیمان مهران با تولید روزانه ۳۳۰۰ تن سیمان در روز نیاز به دو هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری دارد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر ۱۳ درصد از صادرات در مرز بین المللی مهران را سیمان ایلام تشکیل می دهد و این سیمان مورد علاقه تجار عراقی است.

این مسئول تصریح کرد: سالانه یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن سیمان در کارخانه سیمان ایلام تولید می شود که سال گذشته ۴۱۳ هزار تن سیمان از مرز مهران به کشور صادر شده است.

وی یادآور شد: کارخانه سیمان مهران در ۴۰ کیلومتری شهر ایلام و در زمینی به مساحت ۱۵۰ هکتار ساخته می شود که می توان در افزایش صادرات به کشور عراق تاثیر داشته باشد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×