اخبار نساجی

دولت تشویق مدیران را جدی بگیرد!!

 

تشویق مدیران موفق و متعهد اجرایی همانند مجازات های مدیران متخلف باید در سرلوحه برنامه های دولت و مسئولین رسانه ای قرار گیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خلیلی رئیس کانون صنایع غذایی ایران با بیان مطلب بالا در نشست فعالان اقتصادی با رئیس بازرسی کل کشور گفت: بهتر است همانگونه که مجازات ها و توبیخ های مدیران اجرایی مورد توجه رسانه ها و دولت قرار می گیرد تشویق های مدیران متعهد و موفق اجرایی نیز در سرلوحه کارها قرار گیرد.

وی افزود: یکی از مسائلی که بعد از به جریان افتادن پرونده ۳ هزار میلیاردی تخلف در جامعه به وجود آمد آن است که مدیران بخش خصوصی همگی به غلط از راه های نامشروع اقدام به درآمدزایی می کنند.

وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی صحیح در جامعه می تواند این ذهنیت به وجود آمده در افکار عمومی را اصلاح کند اظهار داشت: به خاطر جو روحی و روانی فعلی جامعه مدیران اجرایی زیربار تصمیم گیری های بزرگ و کارهای اجرایی سنگین نمی روند که این مسئله موجب قفل شدن فضای کسب و کار و سیستم های اقتصادی کشور می شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×