اخبار نساجی

اوراق قرضه برای تامین مالی کوتاه مدت به کار گرفته نشده است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

اوراق قرضه برای تامین مالی کوتاه مدت به کار گرفته نشده است مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران معتقد است برای تامین مالی کوتاه مدت از طریق اوراق قرضه تاکنون اقدامی نشده و اوراق مشارکت قابل تبدیل به سهم نیز استفاده نشده است .

به گزارش ایرنا ، ‘کاظم دوست حسینی ‘ روز شنبه در نشست هم اندیشی ارتقای فضای کسب و کار در سال تولید ملی با موضوع تامین مالی، گفت : باید از منابع بانکی فاصله گرفت و شاید نیاز نباشد که برای برخی پروژه ها همچون احداث هتل در عتبات عالیات از منابع بانکی استفاده کنیم زیرا مردم خود داوطلبانه دراین امر مشارکت می کنند .

وی همچینن بااشاره براینکه تحریم بانکی یک مقدار موانع ایجاد کرده ، گفت : اگر بتوانیم بخشی از نیاز تولید را به صورت اعتباری و بازپرداخت بلند مدت انجام دهیم ، کار بزرگی را صورت داده ایم .

این مقام مسئول ، در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع سپرده گذاری و مشارکت در پروژه ها نیزاشاره کرد و گفت: اینکه مردم پولشان را در بانک بگذارند و سودثابتی بگیرند تا مشارکت در برخی پروژه ها ، شاید باید جنبه های شرعی آن را هم دید شاید احتمال هم وجود دارد که سیستم بانکی یک مقدار مشروع عمل نمی کند و دچار ضعف است .

دوست حسینی درباره معوقات بانکی نیز گفت: باید بیمه اعتباری جدی گرفته شود .

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×