اخبار نساجی

احیای شورای عالی صادرات در آینده ای نزدیک

 

احیای شورای عالی صادرات در آینده ای نزدیک

    معاون کمک‌های تجاری سازمان توسعه تجارت ایران از احیای شورای عالی صادرات در آینده ای نزدیک خبرداد و گفت: نامه ای به امضای وزیر صنعت، معدن و تجارت برای احیای مجدد این شورا به معاون اول رئیس جمهور ارسال شده است.

یغمور قلیزاده در گفتگو با مهر گفت: احیای شورای عالی صادرات در دستور کار دولت قرار دارد و به زودی این شورا با حضور اعضای خود، مجدد تشکیل جلسه خواهد داد تا بتوان مشکلات و مسائل پیش روی صادرات غیرنفتی کشور را حل و فصل کرد.

معاون کمک های تجاری سازمان توسعه تجارت ایران افزود: بر همین اساس، نامه ای به امضای وزیر صنعت، معدن و تجارت به معاون اول رئیس جمهور ارسال شده است تا هرچه سریعتر این شورا احیا شود.

وی همچنین در خصوص ارایه معوقات جوایز صادراتی نیز گفت: متاسفانه در بودجه سال ۹۲، هیچ اعتباری برای پرداخت جوایز صادراتی در نظر گرفته نشده است، ضمن اینکه در بودجه سال ۹۳ کل کشور نیز، جوایز صادراتی ردیف اعتباری ندارد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به گفته قلیزاده، چنانچه بودجه لازم در اختیار سازمان توسعه تجارت ایران قرار گیرد، معوقات جوایز صادراتی را به سرعت پرداخت خواهد کرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×