اخبار نساجی

بازگشت دکمه استارت به ویندوز ۸

 

بعد از عرضه نسخه آزمایشی ویندوز ۸ که با حذف دکمه مشهور آغاز یا استارت از آن همراه بود، به تازگی ابزاری برای بازگرداندن این دکمه ابداع شده است.

به گزارش بی باک به نقل از فارس، یک شرکت نرم افزاری که در زمینه عرضه برنامه ها و ابزار جانبی ویندوز شهرت دارد ابزار رایگانی عرضه کرده که دکمه استارت ویندوز را به نسخه آزمایشی ویندوز ۸ بازمی گرداند.

شرکت StarDock که قبل از این به علت عرضه برنامه WindowBlinds شهرت داشت، برنامه خود به این منظور را که Start8 نام دارد دیروز در دسترس علاقمندان گذاشت. Start8 هم دکمه استارت را به ویندوز بازمی گرداند و هم با فشردن آن منوی همیشگی ویندوز را در دسترس قرار می دهد.

دکمه استارت از ۱۷ سال قبل همیشه در ویندوز وجود داشته و حذف آن از ویندوز ۸ باعث جنجال ها و اعتراضاتی از سوی برخی کاربران قدیمی ویندوز شده است.

معترضان می گویند با اعمال این تغییر استفاده از ویندوز ۸ دشوارتر از گذشته شده و دسترسی به امکانات مختلف آن به سادگی ممکن نخواهد بود. این دکمه از آگوست سال ۱۹۹۵ زمان عرضه ویندوز ۹۵ تا به حال همیشه در نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز وجود داشته است.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×