اخبار نساجی

صدور خدمات فنی، مهندسی و ایجاد اشتغال دستاورد ساخت مسکن

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

صدور خدمات فنی، مهندسی و ایجاد اشتغال دستاورد ساخت مسکن

تهران – وزیر راه وشهرسازی گفت: صدور خدمات فنی ، مهندسی و ایجاد اشتغال دستاورد ساخت مسکن در کشورهای مختلف از جمله ونزوئلا است .

به گزارش روز یکشنبه گروه اقتصادی ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ،’علی نیکزاد‘ اظهار داشت: به لحاظ اقدامات خوبی که در ساخت مسکن کشور انجام شده، اکنون مسئولان ونزوئلا متقاضی ساخت مسکن توسط مهندسان ایرانی در این کشور هستند و هم اکنون ۳۹ هزار واحد مسکونی در ونزوئلا حال ساخت است .

وی درباره ساخت مسکن در کشورهای مختلف از سوی ایران، اظهار داشت: این امر افتخاری برای کشور محسوب می شود، ساخت واحد مسکونی در ونزوئلا، عراق، ترکیه، سوریه و سایر کشورهای متقاضی، ارز آوری بسیاری برای ایران دارد.

نیکزاد افزود: با اجرای این برنامه خدمات فنی و مهندسی کشورمان به نقاط مختلف جهان صادر می شود و موضوع ایجاد اشتغال هم ارتقا پیدا خواهد کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وی درادامه گفت: به تازگی مسئولان عراقی پیشنهاد و تقاضایی را درباره خدمات فنی ومهندسی در حوزه مسکن را مطرح کرده اند و سوریه هم متقاضی این طرح بود، البته در قیمت با انبوه سازان ما به توافق نرسیدند.

وزیر راه و شهرسازی ، اکوادور را از دیگر کشورهایی عنوان کرد که متقاضی ساخت مسکن توسط مهندسان و انبوه سازان ایرانی است .

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×