اخبار نساجی

استیضاح به بهانه انتصاب مدیران،دخالت در امور اجرایی کشور است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

تهران – عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رای نخواهد آورد، گفت: انتصاب مدیران حق دولت وشخص وزیر است و خرده گیری نمایندگان در این خصوص دخالت در امور اجرایی کشور محسوب می شود.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، مهرداد لاهوتی تصریح کرد: استیضاح زمانی صورت می گیرد که دولت در امور اجرایی کشور کم کاری کرده و یا تخلفی از قانون داشته باشد لذا در خصوص انتصاب مدیران ،استیضاح مفهوم ندارد.

وی خاطر نشان کرد : اگر ما در خصوص انتصاب مدیران دخالت کنیم یعنی دولت را محدود کرده و آنان نیز می توانند از مجلس گله مند باشند و قطعا وزیر در پاسخ به استیضاح کنندگان این گلایه را مطرح خواهد کرد .

نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فضای مجلس فضای استیضاح نیست افزود: این استیضاح به جایی نمی رسد و بهتر است که این کار صورت نپذیرد.

وی اظهارداشت: مجلس در شرایط کنونی وظایف مهمتری همچون بررسی لایحه بودجه دارد که لازم است وقت و تلاش خود را برای این منظور صرف کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×