اخبار نساجی

تمام خانه‌ها کد اقتصادی دریافت می‌کنند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

برای اجرای مالیات بر خانه‌های خالی به تمام خانه‌ها، واحد‌های تجاری و اداری یک کد اقتصادی تعلق می‌گیرد.

مصطفی قلی‌خسروی رییس اتحادیه کشوری مشاوران املاک، در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ی اجرای این طرح تصریح کرد: در هنگام انجام معاملات، مالکان کد اقتصادی واحد خود را به مشاوران املاک ارائه کرده و مشاوران املاک باید در تمام مراحل خرید، فروش و اجاره واحد‌ها کد اقتصادی را ثبت کنند.

وی ادامه داد: براساس این طرح شناسایی خانه‌های خالی راحت‌تر شده و از طریق آن می‌توان مانع از احتکار خانه‌ها شد.

رییس اتحادیه کشوری مشاوران املاک با بیان این‌که این طرح باید ابتدا در مجلس تصویب شود، خاطرنشان کرد: پس از تصویب تمام واحد‌ها در کشور کد اقتصادی دریافت کرده و می‌‌توان بر روی آنها نظارت کرد.

قلی‌خسروی در ادامه درباره‌ی اجرای طرح تعزیرات در سال جاری تصریح کرد: خود مردم برای چانه‌زنی در زمان رهن و اجاره واحد باید از قانون تعزیرات آگاهی داشته باشند.

وی ادامه داد: تاکنون تعدادی شکایات به واحد بازرسی شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته و به گفته‌ی آنها، تعداد تعزیراتی‌ها تا زمانی که پرونده‌ی آنها تکمیل نشود، اعلام نمی‌شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

رییس اتحادیه کشوری مشاوران املاک در پایان خاطرنشان کرد: این طرح خواسته وزیر راه و شهرسازی است، از این ‌رو اجرا و پیگیری آن لازم و ضروری است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×