اخبار نساجی

هنوز خرید تضمینی گندم ابلاغ نشده است

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

هنوز خرید تضمینی گندم ابلاغ نشده است

رئیس نظام صنفی کشاورزی خوزستان گفت: هنوز خرید تضمینی گندم از سوی دولت ابلاغ نشده و این امر موجب نارضایتی جامعه کشاورزان استان شده است.

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، مسعود اسدی عصر امروز در نشست خبری شورای زکات استان در محل اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان اظهار داشت: اجرای سیاستمندی یارانه‌ها موجب کم لطفی مسئولان به کشاورزان و باعث افزایش هزینه تولید برای آنان شد.

وی افزود: کشاورزان در حال کشت بودند که با کمبود کود شیمیایی مواجه شدند و دولت راه حلی برای آن پیدا نکرد که در این بین کشاورزان بسیاری در استان متضرر شدند.

رئیس نظام صنفی کشاورزی خوزستان از شرایط نامناسب و وضعیت بد تولید برای کشاورزان خبر داد و گفت: ‌ جامعه کشاورزی امسال بد‌ترین وضعیت تولیدی خود را به سر می‌برد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اسدی تصریح کرد: خرید تضمینی گندم هنوز از سوی معاونت ریاست جمهوری ابلاغ نشده است و این امر موجب نارضایتی بسیاری از کشاورزان شده است.

وی ادامه داد: ‌ همه این مشکلات سبب نمی‌شود تا وظایف شرعی خود را فراموش کنیم.

اسدی افزود: در خوزستان ۲۰ هزار بهره بردار در بخش کشاورزی وجود دارد.

رئیس نظام صنفی کشاورزی خوزستان خاطر نشان کرد: ‌ عمده زمین‌های زراعتی استان زیر کشت گندم، ‌ جو، ‌ برنج و ذرت هستند. همچنین عمده باغات خوزستان را نیز نخلستانهای خرما و انگور تشکیل می‌دهند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×