اخبار نساجی

انعقاد تفاهم‌نامه آموزش قالیبافان با همکاری سازمان فنی‌‌و‌حرفه‌ای

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

انعقاد تفاهم‌نامه آموزش قالیبافان با همکاری سازمان فنی‌‌و‌حرفه‌ای

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های تولیدکنندگان فرش دستباف کشور گفت: با همکاری سازمان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای امسال آموزش و آزمون‌ قالیبافان توسط اتحادیه انجام خواهد شد.

عبدالله بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا»، با اشاره همکاری مشترک میان اتحادیه تعاونی‌های تولیدکنندگان فرش دستباف با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، اظهار داشت: در هفته جاری تفاهم‌نامه‌ای منعقد خواهد شد تا از این طریق بحث آموزش و آزمون‌های مربوط به قالیبافان به صورت مشترک انجام شود.

وی ادامه داد: ساماندهی افراد تولیدکننده فرش از نظر آموزش، مربی، تجهیزات و امکانات بر عهده اتحادیه بوده و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای مکان موردنیاز را برای این آموزش‌ها در اختیار اتحادیه قرار می‌دهد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های تولیدکنندگان فرش دستباف کشور با اشاره به مزایای این تفاهم‌نامه، تصریح کرد: این آموزش‌ها مستقیماً منجر به اشتغال و تولید خواهد شد که می‌تواند با حمایت‌های مالی از سوی نهادهای مربوطه به ایجاد و توسعه اشتغال در این بخش منجر شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

به گفته این فعال تعاونی‌ها، بخشی از هزینه‌های مربوط به این طرح توسط افراد متقاضی و اتحادیه تعاونی‌ها و بخشی دیگر از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تأمین خواهد شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×