اخبار نساجی

تعلیق غنی سازی کره شمالی در مقابل دریافت غذا

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

دولت کره شمالی، با این تعلیق در مقابل دریافت مواد غذایی از سوی آمریکا توافق کرده است. آمریکا می گوید به زودی یک محموله ۲۴۰ هزار تنی شامل مواد غذایی به این کشور ارسال خواهد شد.

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، سایت شبکه خبری پرس تی وی روز پنجشنبه (۱ مارس/ ۱۱ اسفند) نوشت: دولت آمریکا از تصمیم کره شمالی مبنی بر تعلیق فعالیت‌های هسته ای بویژه توقف غنی سازی اورانیوم در نیروگاه اتمی “یونگ بیونگ” استقبال کرد.

هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجۀ آمریکا ضمن بیان توافق رهبر جدید پیونگ یانگ با واشنگتن در این مورد گفت:“کرۀ شمالی توافق کرده است آزمایشهای هسته ای، غنی سازی اورانیوم در نیروگاه اتمی یونگ بیونگ و همچنین آزمایش موشک های دوربرد را متوقف کند.”

به گفته منابع مطلع، دولت کره شمالی، با این تعلیق در مقابل دریافت مواد غذایی از سوی آمریکا توافق کرده است. آمریکا می گوید به زودی یک محموله ۲۴۰ هزار تنی شامل مواد غذایی به این کشور ارسال خواهد شد. بیشتر این مجموعه محصولات غذایی مورد نیاز برای نوزادان و زنان باردار است که به دلیل تحریم‌های اقتصادی علیه کره شمالی کمتر از سوی دولت حمایت می شوند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×