اخبار نساجی

رکورد شکنی بی سابقه فولاد مبارکه

 

دومین رکورد شکنی در فولاد مبارکه در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی با دستیابی به رکورد روزانه ارسال ۴۳ هزار و ۲۰۰ تن انواع ورق‌های فولادی به مقصد مشتریان در روز سه‌شنبه پانزدهم فروردین ماه سال جاری صورت گرفت.

علی شریفی معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه با تایید این خبر گفت: ‌رکورد قبلی که در فروردین ماه سال ۹۰اتفاق افتاد به میزان ۳۷ هزار و ۸۰۰ تن بوده و رکورد فعلی با ۱۴ درصد رشد نسبت به فروردین سال ۹۰ به رقم ۴۳ هزار و ۲۰۰ تن در ۱۵ فروردین ۹۱ رسیده و ۵ هزار و ۴۰۰ تن در طول یک سال افزایش یافته است

وی افزود: مادامی که رهبر معظم انقلاب، مجاهدت اقتصادی و حضور جهادگونه ملت ایران در عرصه‌های اقتصادی را یک ضرورت می‌دانند، تلاش کارکنان فولادمبارکه برای تحقق فرامین ایشان چندین برابر شده است، چرا که بخش عمده‌ای از تولید ملی در زمینه مواد اولیه کارخانه‌ها در فولاد مبارکه صورت می‌گیرد و تولیدکنندگان لوازم خانگی، خودرو و دیگر صنایع پایین دستی، بخش اعظمی از نیاز خود به انواع ورق‌های فولادی را از طریق فولاد مبارکه تامین می‌نمایند.

در این راستا، کارکنان فولاد مبارکه در روزهای ابتدای سال ۱۳۹۱ توانستند با دستیابی به رکوردهای مختلف در فولادسازی و پس از آن در بخش ارسال محصول به مقصد مشتریان، عزم واراده ملت غیور ایران نسبت به برداشتن چالش‌های پیش رو را به رخ دشمنان بکشند.

وی افزود : کسب این رکورد در حالی صورت گرفت که حمل ۳۶ هزار و ۵۰۰ تن از این میزان محصول از طریق جاده‌ای و ۶ هزار و ۷۰۰ تن آن از طریق ریلی به مقصد مشتریان، صورت گرفته است.
وی برنامه‌ریزی و زمانبندی مناسب برای حمل محصولات در فولاد مبارکه را بخشی از عوامل مؤثر در دستیابی به این رکورد خواند و در ادامه از تلاش و همکاری شرکت‌های حمل و نقل به ویژه رانندگان تلاشگر در این رابطه صمیمانه تشکر و قدردانی نمود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

علی شریفی با بیان اینکه نامگذاری سال ۹۱ به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری، عامل ایجاد انگیزه بیشتر در کارکنان فولاد مبارکه است، افزود: کارکنان فولاد مبارکه، از این پس در شرایط تحریم با نگاه ویژه به این مهم، برای رونق هر چه بیشتر اقتصاد و اشتغال‌زایی در کشور تلاش خواهند کرد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×