اخبار نساجی

امیدواری هیئت فرانسوی نسبت به نتایج همکاری اقتصادی با ایران

 

امیدواری هیئت فرانسوی نسبت به نتایج همکاری اقتصادی با ایران

    رئیس هیئت فرانسوی با ابراز امیدواری از بهبود روابط اقتصادی ایران و فرانسه در آینده گفت: امیدواریم این مذاکرات به همکاری مشترک اقتصادی بین دو کشور ختم شود.

به گزارش مهر، تیری کورتینی در دیدار هیئت فرانسوی با بهروز علیشیری معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز عصر در وزارت اقتصاد، گفت: فرانسه سومین کشوری است که در عرصه سرمایه گذاری خارجی فعال است و امیدواریم این مذاکرات به نتایج مطلوبی برسد.

وی با اشاره به توافق ژنو اظهار داشت: قرار است هیئت فرانسوی روز سه شنبه جلسات و میزدگردهایی با مسئولان ایرانی با حضور ۳۰ شرکت برگزار کند. از طرف ایران نیز مسئولانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت در این جلسات حضور خواهند داشت و در مورد قطعات خودرو، تولید انرژی هیدرولیک، نفت و انرژی های تجدید ناپذیر و محیط زیست مذاکراتی انجام خواهد شد.

رییس هیات فرانسوی از برگزاری میزدگردهایی در مورد مخابرات، توسعه پایدار، حمل و نقل عمومی و ارایه خدمات در شهرها خبر داد و گفت: فرانسه در این خصوص تجربیات مطلوبی دارد و امیدوارم تمامی این مذاکرات به نتایج مطلوبی برسد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

کورتینی نسبت به آینده همکاری مشترک اقتصادی ایران و فرانسه اظهارامیدواری کرد و گفت: امیدوارم مذاکرات با مسئولان و تجار و بازرگانان ایرانی در آینده به همکاری های گسترده اقتصادی میان ایران و فرانسه منجر شود.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×