اخبار نساجی

گواهی Oeko-Tex Step در بیش از ۱۰۰۰ مرکز به دست آمده است

بیش از ۱۰۰۰ تاسیسات گواهینامه Oeko-Tex Step را دریافت کرده اند که نشان دهنده تعهد آن به شیوه های تولید ایمن و پایدار است.

Oeko-Tex اعلام کرده است که بیش از ۱۰۰۰ تسهیلات Step Certification خود را به دست آورده اند و بیش از ۱۰۳۰۰۰۰ کارگر در تأسیسات آن دستمزد منصفانه دریافت می کنند و تحت شرایط ایمن و مسئولیت اجتماعی کار می کنند، با اقدامات امنیتی مانند تجزیه و تحلیل ریسک، ایمنی محل کار و ساختمان، آموزش و حمل و نگهداری مواد شیمیایی ایمن.

گواهینامه Oeko-Tex Step با تسهیل تصمیمات ایمن و سازگار با محیط زیست و همچنین اعمال شرایط کاری مسئولانه به صنعت کمک می کند. این گواهی‌نامه، تسهیلات را قادر می‌سازد تا تلاش‌های خود را به شیوه‌ای معتبر به اشتراک بگذارند، و نظارت خود را نسبت به کارکنان و محیط زیست نشان دهند.

این امکانات در ۵۶ کشور از جمله بنگلادش، هند و ترکیه واقع شده است. متعهد به سنجش عملکرد زیست محیطی خود است. گواهی Step یک استاندارد مهم برای تولید پایدار است، زیرا رویکردی جامع با شناخت جهانی و تأیید مستقل ارائه می‌کند، از شیوه‌های اخلاقی اطمینان می‌دهد و شستشوی سبز در سراسر زنجیره تامین را حذف می‌کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و کسب گواهینامه اوکوتکس OEKO-TEX با نماینده رسمی این سازمان در ایران جناب آقای دکتر احسان اکرامی در تماس باشید.
ایمیل: ehsan.ekrami@oeti.biz
شماره تماس: ۴۷۶۲۳۲۳۳-۰۲۱

آدریان میلی، مدیر محصول و حسابرس ارشد گروه Testex AG می‌گوید: «برای تولید پایدار، گواهی Step یک استاندارد ضروری است. با رویکرد جامع و کل نگر، به رسمیت شناختن جهانی و تأیید مستقل، یک سیستم معتبر و قابل اعتماد ارائه می دهد. گواهینامه ۶ ماژول که توسط ZDHC به رسمیت شناخته شده و بخشی جدایی ناپذیر از زنجیره تامین Oeko-Tex Made In Green است، عملکردهای اخلاقی را تضمین می کند و شستشوی سبز را در سراسر زنجیره تامین حذف می کند.

صادرکننده پارچه کشباف کارخانه نساجی وفادار یکی از شرکای مورد تایید این گواهینامه می باشد. لویال با بیش از ۷۵۰۰ کارمند، بیش از ۳۳۰۰۰ تن نخ در سال و ۳۵۰۰۰ لباس بافتنی یا بافتنی در روز تولید می کند. Loyal متعهد به تولید مسئولانه زیست‌محیطی است و از منابع تجدیدپذیر بادی و انرژی خورشیدی برای ۷۰ درصد از نیازهای انرژی خود با هدف رسیدن به ۹۰ درصد استفاده می‌کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

وفادار همچنین بر رفاه و توانمندسازی کارکنان متمرکز است. نیروی کار زن آن از طریق برنامه های آموزشی خاص در زمینه مهارت های زندگی مانند اقتصاد خانه، ارتباطات، سواد رایانه و دفاع شخصی توانمند شده است.

آقای منوهر، مدیر کل منسوجات فنی در کارخانه نساجی وفادار می گوید: “ما به طور مداوم در حال بهبود فعالیت های پردازشی خود در جهت حفاظت از محیط زیست هستیم.” . بسیاری از پرندگان مختلف به صورت فصلی در محوطه آسیاب زندگی می کنند. به دلیل وجود مخازن باز بزرگ ایجاد شده برای ذخیره آب باران و وجود چندین درخت میوه که مخصوصاً برای تغذیه پرندگان کشت می شود. گرده افشانی را بهبود می بخشد و به اکوسیستم طبیعی کمک می کند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×