اخبار نساجی

گزارش اخیر احمد شهید

 

محمدرضا طاهرخانی با اشاره به گزارش اخیر “احمد شهید“، گفت که ملت ایران برای این نوع گزارش‌ها هیچ اهمیت و ارزشی قائل نیست.

به گزارش بی باک به نقل از محمدرضا طاهرخانی نماینده مردم تاکستان و عضو فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به گزارش اخیر “احمد شهید”، محتوای این گزارش را ضدایرانی توصیف کرد و گفت که ملت ایران برای این نوع گزارش‌های هیچ اهمیت و ارزشی قائل نیست.

وی با بیان اینکه گزارش احمد شهید با هدف به چالیش کشیدن اقتدار و عزت ایران اسلامی منتشر شده است، افزود: افرادی چون احمد شهید برای مخدوش کردن چهره انقلاب اسلامی و ملت ایران اقدام به انتشار گزارش‌‌های دروغین علیه ملت ایران کرده است که البته نتیجه‌ای هم نخواهد داشت.

طاهرخانی با اشاره به تلاش آمریکایی‌ها برای سازماندهی تحرکات ضدایرانی، تصریح کرد: با توجه به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و اسلامی، آمریکا برای خدشه به الگو بودن ایران تمام اقدامات ممکن را انجام داده که یکی از این اقدامات تهیه گزارش‌های ضدایرانی است.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها به دنبال گسترش سلطه خود در منطقه هستند، گفت که برای لطمه به چهره انقلاب اسلامی در جهان دشمنان انقلاب اسلامی تمام توان خود را به کار گرفته‌اند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×