مد و پوشاک

نسل آینده لباس خلبانان مجهز به دستگاه‌های پوشیدنی

 

نسل آینده لباس خلبانان مجهز به دستگاه‌های پوشیدنی

شرکت Raytheon‌ در حال طراحی و توسعه قطعات پوشیدنی است که دسترسی سریع به اطلاعات تهیه شده، مسیریابی و ردیابی دشمن را در میدان جنگ برای سربازان به ویژه خلبانان بالگردها میسر می‌کند.

در نمایشگاه هوایی بین‌المللی فارنبورگ ۲۰۱۲ آخرین دستاوردهای فضایی، حوزه فضا و امنیت پرواز معرفی شده‌اند.

سیستم Aviation Warrior که توسط محققان شرکت Raytheon‌ طراحی و در نمایشگاه فارنبورگ به نمایش گذاشته شده، شامل یک کلاه مجهز به دوربین تک چشمی و سایر تجهیزات پیشرفته قابل حمل و پوشیدنی است.

دستگاه های قابل حمل با ویندوز ۷ کار می کنند و کلاه، عینک تک چشمی و سایر دستگاه ها از طریق سیم با یکدیگر مرتبط می شوند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

دستگاه قابل حمل مسیریابی در ابعاد یک تلفن همراه بلک بری در جیب لباس قرار می گیرد؛ همچنین یک پنل نمایش در ابعاد یک تلفن همراه آندروید بر روی بازوی لباس تعبیه شده است و سرباز می تواند تصاویر و اطلاعات تهیه شده را به راحتی بر روی این پنل مشاهده کند.

دستگاه های قابل حمل و پوشیدنی آزادی عمل ویژه ای را برای سرباز یا خلبان در میدان جنگ و حین پرواز فراهم می کنند و محققان در حال کار برای استفاده از فناوری بی سیم جهت برقراری ارتباط میان دستگاه های مختلف سیستم Aviation Warrior هستند.

نمایشگاه هوایی بین المللی فارنبورگ ۲۰۱۲ از روز دوشنبه نهم جولای (نوزدهم تیر) در انگلیس آغاز به کار کرده و شرکت ها و صنایع فعال در حوزه هوایی، هوافضا، دفاعی و امنیت پرواز از کشورهای مختلف جهان، آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته‌اند.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×