اخبار نساجی

افزایش ۷ برابری وسعت شبکه گاز در استان خوزستان

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

یک مقام مسئول در شرکت ملی گاز از رشد دو هزار و ۵۰۰ درصدی توسعه شبکه گاز در شهرها و روستاهای استان خوزستان خبر داد و اعلام کرد: در حال حاضر ساخت سالانه شبکه گاز در این منطقه ۷ برابر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر افشین درباره آخرین وضعیت توسعه شبکه ملی گاز در استان خوزستان با بیان اینکه در برنامه چهارم توسعه گازرسانی به روستاهای این منطقه نفت خیز حدود دوهزار و ۵۰۰ درصد رشد داشته است، گفت: در بخش گازرسانی شهری هم بیش از ۵۳۰ درصد توسعه داشته ایم.

مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان با اعلام اینکه در سالهای گذشته، به طور متوسط سالانه حداکثر ۲۴۰ کیلومتر گازرسانی در استان خوزستان انجام شده است، تصریح کرد: در حال حاضر میزان ساخت و توسعه شبکه گاز به حدود یک هزار و ۷۰۰ کیلومتر افزایش یافته است.
این مقام مسئول درباره ساخت و توسعه جایگاه‌های CNG توضیح داد: پیشتر تنها سه جایگاه CNG در استان خوزستان در مدار بهره برداری قرار داشت این در حالی است که هم اکنون حدود ۹۰ جایگاه گاز در سطح این استان نفتخیز در مدار بهره برداری قرار دارد.
وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۱۶ شهرک صنعتی در استان خوزستان به شبکه گاز طبیعی متصل شده اند، اظهار داشت: در حال حاضر گازرسانی به صنایع با شتاب بالایی ادامه دارد.
مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان با بیان اینکه اعتمادسازی با مدل سرآمدی در گاز استان خوزستان حرف اول را می زند، خاطر نشان کرد: به منظور ارتقاء سطح فعالیت‌ها ابتدا مدلی به عنوان مدل نمونه سرآمدی طراحی شد و براساس این مدل، ضرورت تغییر رویکرد از وظیفه گرایی به آرمان‌گرایی در دستور کار قرار گرفت.
به گفته این مقام مسئول برای رسیدن به این هدف، آموزش ضروری بود و پیامد آن تغییر نگاه از درون به بیرون سازمان است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×