اخبار فرش ماشینی

تولید الیاف صد در صد بازیافتی “نیولایف” توسط کمپانی Sinterama

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

کمپانی sinterma، تولید کننده مطرح نخ های پلی استری با همکاری کمپانی پلی جین، متخصص در فناوری های مربوط به کنترل بو و تازگی موفق به تولید الیاف صد در صد بازیافتی “نیولایف” با فناوری کنترل دایمی بو شده است. در حالت استاندارد و رایج این فناوری در مرحله تکمیل بر روی پارچه یا نخ به کار گرفته می شود.

به گزارش سرویس ترجمه نساجی امروز، منبع نخ های نیولایف بطری های پلی استری صد در صد بازیافتی است که با یک سیستم منحصر به فرد، کامل و مورد تایید طی یک فرایند مکانیکی به پلیمر تبدیل شده و سپس تحت فرایند ریسندگی قرار می گیرند. این عملیات تماما و به صورت انحصاری در ایتالیا انجام می شود و پوشاک تهیه شده از این الیاف نیز صد در صد بازیافتی است.

در کل این فرایند از مدل تبدیل با فناوری بالا (HTCM) مختص کمپانی سینتراما استفاده شده که به عنوان یک معیار و مرجع در تمام فرایندهای بازیافت مکانیکی مورد استفاده قرار می گیرد.
با استفاده از فرایند فوق نخ های صد در صد بازیافتی و ضد میکروبی در اختیار مصرف کنندگان قرار داده می شود. از آن جایی که این نخ ها در مرحله ی که به صورت الیاف هستند، مورد عمل قرار می گیرند دارای مزایای قابل ملاحظه ای برای مصرف کنندگان از نظر کنترل بو، مراقبت آسان و دوام بیشتر لباس می باشند، همچنین در حوزه لباس کار و بخش مراقبت فرصت هایی را در اختیار دو برند فوق قرار می دهند ضمن این که پتانسیل ورود به حوزه های دیگر را نیز دارا هستند.
مدیر ارشد اجرایی کمپانی سینتراما گفت: ما از همکاری با کمپانی شناخته شده پلی جین بسیار خرسندیم. این همکاری کاملا با استراتژی های شرکت سینتراما که همان توسعه و نوآوری مداوم است، سازگاری دارد.
به گزارش سرویس ترجمه نساجی امروز، مدیر ارشد اجرایی کمپانی پلی جین نیز گفت: از همکاری با کمپانی سینتراما بسیار خوشحالیم چون این همکاری باعث می شود فرصت های زیادی برای ما در حوزه های دارای پتانسیل رشد، ایجاد شود.

صنایع لباس کار و مراقبت هر دو از این همکاری بهره خواهند برد چون پارچه های عمل شده پلی جین توانایی مقاومت در برابر شستشوها صنعتی را دارا هستند. علاوه بر آن کوتاه شدن زمان بین سفارش یک کالا و تحویل آن و امکان انبار کردن و رنگرزی پارچه های از پیش عمل شده نیز از دیگر مزایای استثنایی این پروژه است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×