اخبار نساجی

افزایش ۴۵ درصدی صادرات ایران خودرو

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

افزایش 45 درصدی صادرات ایران خودرو

ایکوپرس: گروه صنعتی ایران خودرو با هدف کسب سهم مناسب از بازار های جهانی، در سال جاری ۵۰ هزاردستگاه خودرو صادر می کند .     

مهندس جواد نجم الدین مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این مطلب گفت : با توجه به این که نقشه راه ۹۱ ایران خودرو بر مبنای تولید صادرات محور ترسیم شده، امسال شاهد جهش صادراتی در محصولات ایران خودرو خواهیم بود .

وی با اشاره به سهم ۲۵ تا ۳۰ درصدی برند ملی در سبد محصولات صادراتی ایران خودرو اظهارداشت : این شرکت در سه ماه اول امسال چهار هزارو ۵۷۲ دستگاه خودرو صادر کرد که از نظر تعداد، ۴۵ درصد و از نظر ارزش ۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد نشان می دهد.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو ،  استراتژی صادرات ایران خودرو را ایجاد پایگاه های تولید خودرو از طریق سرمایه گذاری مشترک و اعطای امتیاز لیسانس تولید و صادرات خودروی کامل برند سمند و سورن و تولیدات مشترک سایر برند ها عنوان کرد و اظهار داشت: برنامه ایران خودرو در سال جاری  صادرات ۵۰ هزار دستگاه خودرو است که از این میزان ۳۹ هزار و ۵۰۰ دستگاه معادل ۷۹ درصد آن متعلق به برند ملی خواهد بود.   

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

مهندس نجم الدین تاکید کرد : ایران خودرو تاکنون به ۳۰ بازار دنیا عمدتا در کشور های مشترک المنافع، منطقه خاورمیانه، اروپا، آمریکای جنوبی و آفریقا صادرات داشته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر درخواست های زیادی از کشورهای مختلف برای صادرات خودرو رانا داریم که این موضوع در حال بررسی است .

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد : برای ارائه خدمات پس از فروش و تامین قطعات یدکی در بازار صادراتی و پشتیبانی مشتریان، ایران خودرو درحال حاضر ۱۳۹ نمایندگی توزیع محصول در ۲۷ کشور و هفت خط تولید سواری دارد .

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×