اخبار فرش ماشینی

افزایش ۲۰ درصد هزینه قالیشویی در آستانه عید

 

افزایش 20 درصد هزینه قالیشویی در آستانه عید

در آستانه نوروز ۹۲ و افزایش تقاضا برای شست و شوی قالی هزینه قالیشویی ۲۰ درصد افزایش یافت

به گزارش بولتن نیوز به نقل از موج، محمد علی شایگان نایب رییس اتحادیه قالیشویان با اعلام این مطلب اظهار داشت: قیمت های جدید قالیشویی با افزایش ۲۰ درصدی نسبت به سال گذشته تعیین و به واحدهای مجاز اعلام شده است.

وی افزود: هزینه شست و شوی هر متر مربع قالی معمولی، شامپوشویی، دستباف، اعلاء، گل ابریشم و موکت به ترتیب ۱۸۰۰ تومان، ۲۱۶۰ تومان، ۳۶۰۰ تومان، ۴هزار تومان، ۶هزار تومان و ۱۰۵۰ تومان تعیین شده است.

شایگان ادامه داد: البته این قیمت ها فقط برای شست وشوی قالی است و هزینه لکه برداری و کاور فرش به صورت توافقی تعیین می شود.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

این فعال صنفی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه اگر به فرش مشتریان خسارتی وارد شود آنان چه اقدامی باید انجام بدهند، تصریح کرد: اگر فرش مشتریان در شست و شو دچار خسارت شود به شرط مجاز بودن شرکت قالی شویی، مشتریان می توانند شکایت خود را در اتحادیه ثبت کرده و پس از تعیین خسارت از سوی کارشناسان میزان جریمه تعیین شده را دریافت کنند.

به گفته شایگان، در حال حاضر ۱۶۴ واحد قالی شویی مجاز وجود دارد و ۲۰۰ واحد قالی شویی نیز تقاضای دریافت مجوز داشته اند که تا سه ماه آینده جواز فعالیت آنها صادر خواهد شد.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×