اخبار نساجی

افراد جویای کار باید با فضایی کسب و کار کشور آشنا شوند

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

مدیرکل اداره تعاون استان خراسان رضوی گفت: افراد جویای کار باید با فضایی کسب و کار کشور آشنا شده و نقاط قوت و ضعف آن را شناسایی کرده تا بتوانند نقش آفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان، حسن قاسمی در همایش کارآفرینان و تعاونگران استان در خصوص بسترهای موجود در بخش تعاون اظهار کرد: بخش تعاون بستر مناسب و منحصر به فرد برای آوردن آحاد مردم در عرصه‌های اقتصادی است.

وی افزود: اگر بستر های بخش تعاون به معنای واقعی فراهم شود، همه افراد جامعه فراخور استعداد و توانایی خود می‌توانند نقش آفرین باشند.

وی با بیان همزمانی این همایش در سراسر کشور تصریح کرد: بعد از ثبت‌نام جوانان جویای کار در سایت وزارت تعاون این جوانان در جلسات مختلف توانایی‌هایی خود را برای محور قرارگرفتن و رهبری گروه ابراز کرده اند.

قاسمی درباره پیش‌نیاز اشتغال عنوان کرد: پیش‌نیاز اشتغال چهار موضوع است که در ابتدا باید با فرصت‌ها و ایده‌ های کارآفرینی و سپس از نزدیک با چگونگی کار و تلاش کارآفرینان موفق آشنا شوند تا از تجربیات انسان‌های موفق استفاده شود.

مدیرکل اداره تعاون استان خراسان رضوی در خصوص دیگر لوازم اشتغال عنوان نمود: افراد جویای کار باید با فضایی کسب و کار کشور آشنا شوند و نقاط قوت و ضعف آن را شناسایی کرده تا بتوانند نقش آفرینی کنند، همچنین باید با منابع مالی کسب وکار و روش‌ها کسب آن مطلع شوند و بعد از آموزش به دنبال مهارت حرکت کرد.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×