اخبار نساجی

شاخص بازار سهام آسیا افزایش یافت

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

تهران- پس از آنکه شاخص ضریب اطمینان مصرف کننده در آمریکا از پیش بینی های قبلی سبقت گرفت و تولیدات صنعتی در ژاپن و کره جنوبی نیز افزایش یافت، شاخص بازار سهام آسیا روز چهارشنبه بالا رفت و وارد وضعیتی شد که یک روند صعودی را تجربه می کند یا بازار انتظار افزایش آن را دارد.

به گزارش روز چهارشنبه گروه اقتصادی ایرنا و به نقل از پایگاه خبری بلومبرگ،ارزش سهام شرکت صنعتی ‘یی ین’ که برای شرکت ‘نایک’ کفش می سازد، ۷/۳ درصد در هنگ کنگ بالا رفت.

ارزش سهام شرکت ‘هاینکس’ تولیدکننده تراشه در کره جنوبی، برای دومین روز متوالی در سئول یک و دو دهم درصد افزایش یافت.

ارزش سهام شرکت ‘هاروی نورمن’، بزرگترین شرکت فروشنده کالاهای الکتریکی استرالیا در سطح خرده فروشی، پس از آنکه درآمد این شرکت در نیمه نخست امسال کاهش یافت، ۲/۴ درصد سقوط کرد.

شاخص ام.اس.سی.آی بازار سهام آسیا پاسیفیک در ساعت شش و ۱۴ دقیقه بعد از ظهر روز چهارشنبه در توکیو هشت دهم درصد بالا رفت و به ۲۲/۱۲۹ رسید.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

اندازه این شاخص حداقل ۲۰ درصد از حداقل مقدار خود در تاریخ پنج اکتبر (۱۳ مهر) بالا رفته است که این وضعیت با تعریف بازار گاوی ، وضعیتی که ارزش سهام افزایش پیدا می کنند یا انتظار افزایش ارزش سهام وجود دارد، مطابقت می کند.

اندازه شاخص ام.اس.سی.آی بازار سهام آسیا پاسیفیک در ۱۰ هفته گذشته افزایش پیدا کرده که طولانی ترین دوره افزایش این شاخص از سال ۱۹۸۸ تاکنون بوده است و عامل آن بهبود اقتصاد آمریکا و در پیش گرفتن سیاست افزایش عرضه پول توسط چین است.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×