اخبار نساجی

BBC به نقل از دولت انگلیس: دیگر برای خرید بنزین صف نکشید

دانلود نسخه دیجیتال مجله کهن

 

«به دنبال هجوم دو روزه خریداران سوخت به پمپ‌بنزین‌ها در بریتانیا، دولت این کشور دیروز شنبه توصیه پیشین خود به دارندگان خودرو برای ذخیره بنزین را پس گرفته و اعلام کرده است که دیگر ضرورتی ندارد آنها باک‌های بنزین خود را پر نگه دارند.»

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، وب سایت شبکه بی بی سی فارسی (BBCPersian) شنبه ۳۱مارس (۱۲فروردین) نوشت: «به دنبال انتشار خبر اعتصاب احتمالی رانندگان شرکت‌های حمل و نقل مواد سوختی (تانکرها) در این کشور در طول تعطیلات عید پاک، فرانسیس مود، از نمایندگان محافظه‌کار مجلس بریتانیا، گفته بود که مردم باید در گالن، بنزین ذخیره کنند. روز چهارشنبه گذشته نیز دیوید کامرون، نخست‌وزیر بریتانیا، به خودروسواران در این کشور توصیه کرده بود که با توجه به احتمال اعتصاب، باک‌های بنزین خود را “پر کنند”. به دنبال این اظهارات آقای کامرون، صف‌هایی طولانی در اطراف پمپ‌بنزین ها در سراسر بریتانیا تشکیل شد.»

این سایت در ادامه آورد: «اما دولت بریتانیا امروز اعلام کرد که به دنبال انصراف رانندگان تانکرها از اعتصاب در طول تعطیلات عید پاک، دیگر ضرورتی برای ذخیره‌سازی بنزین نیست. یک زن در یورک زمانی که در حال جا به جا کردن بنزین در آشپزخانه‌اش بود، دچار حادثه شد و در حال حضار به دلیل سوختگی شدید در بیمارستان تحت درمان است. چندین نماینده حزب کارگر در پارلمان بریتانیا خواهان استعفای آقای مود شده‌اند.»

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
×