اخبار نساجی

افزایش بهای نفت در بازارهای جهانی

 

افزایش بهای نفت در بازارهای جهانی

تهران- بهای نفت روز چهارشنبه در بازارهای جهانی از پایین ترین سطح خود در حدود یک هفته اخیر، صعود کرد.

به گزارش روز چهارشنبه گروه اقتصادی ایرنا و به نقل از پایگاه خبری بلومبرگ، بروز علایمی دال بر بهبود اقتصادی جهان، این پیش بینی را قوت بخشید که تقاضا برای نفت افزایش خواهد یافت.

تولیدات صنعتی در ژاپن و کره جنوبی از پیش بینی ها سبقت گرفت و شاخص ضریب اطمینان مصرف کننده در آمریکا به بالاترین سطح خود در یک سال اخیر رسید.

به دلیل سخت تر شدن تحریمها علیه ایران (دومین تولیدکننده نفت اوپک)، بهای نفت در بازارهای جهانی می رود تا نخستین افزایش ماهانه خود در سه ماه گذشته را تجربه کند.

آیا میدانستید مجله نساجی کهن تنها مجله تخصصی فرش ماشینی و نساجی ایران است؟ نسخه پی دی اف آخرین مجلات از اینجا قابل دریافت است.

بهای نفت برای تحویل در ماه آوریل ۲۰۱۲ (فروردین-اردیبهشت ) در ساعت یک و ۳۷ دقیقه بعد از ظهر روز چهارشنبه به وقت سنگاپور، در معاملات الکترونیکی بازار تجاری نیویورک ۶۰ سنت افزایش یافت و به ۱۰۷ دلار و ۱۵ سنت در هر بشکه رسید.

بهای نفت دیروز در بازار نیویورک دو دلار و یک سنت یا ۹/۱ درصد کاهش یافت و به ۱۰۶ دلار و ۵۵ سنت در هر بشکه رسید که پایین ترین قیمت در پایان معاملات روزانه از ۲۲ فوریه ۲۰۱۲ (چهارم اسفند) تا دیروز بود.

قیمت های نفت نسبت به ماه گذشته ۶/۸ درصد و نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

بهای نفت برنت برای تحویل در ماه آوریل ۲۰۱۲ (فروردین -اردیبهشت) روز چهارشنبه در بازار آیس فیوچرز اروپا واقع در لندن ۷۲ سنت یا ۶/۰ درصد بیشتر شد و به ۱۲۲ دلار و ۲۷ سنت در هر بشکه رسید.

اشتراک رایگان سالانه مجله کهن

جهت دریافت اشتراک رایگان سالانه مجله نساجی و فرش ماشینی کهن در فرم زیر ثبت نام کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
×